يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۰۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
هديه تهراني كه سال‌هاست فعاليت هنري انجام نداده احتمالا در انتخابات شورا حضور پيدا مي‌كند.

به گزارش شهر و به نقل از مهر، اولين جلسه علني شوراي شهر تهران در سال 92 بيش از آن که حال و هواي شهري داشته باشد رنگ و بوي انتخاباتي داشت.

   

بيشتر گفتگوي اعضاي شوراي شهر تهران در خصوص حضور دوباره شان در چهارمين دوره انتخابات شوراها بود. رئيس شوراي شهر تهران که به گفته خودش مدتهاست فعاليت ستادهاي انتخاباتي شوراهايش را فعال کرده است مي گويد: مردم باحضور خود در انتخابات شوراها مي توانند يک بال حماسه سياسي باشند.

  

ليست چمران که مهمترين ليست شوراي شهر چهارم است هنوز تکميل نشده است.

 

بيادي: حضور ائتلاف آبادگران ايران اسلامي با حضور 11 گروه

 

حسن بيادي، نائب رييس شوراي شهر تهران با اشاره به حضورش در انتخابات چهارم شوراها گفت: ائتلاف آبادگران ايران اسلامي با حضور 11 گروه سياسي قرار است در اين انتخابات حاضر شود.

 

وي با اشاره به اين که ليست نهايي چمران در انتخابات 31 نفره است گفت: نگاه رئيس شوراي شهر به اعضاي شوراي سوم که قصد حضور در انتخابات آينده را دارند مثبت است و به کسي براي عدم حضور دوباره فشار نيامده است.

 

نائب رييس شوراي شهر تهران با اشاره به آغاز کار ستادهاي انتخاباتي شوراها گفت: پيش از هر انتخاباتي لوازمي لازم است و طبيعي است که گروه هاي همفکر ستادهاي انتخاباتي تشکيل دهند به خصوص انتخابات کلان شهري مانند تهران که بسيار پيچيده است و انتخابات خاص خود را دارد.

 

تصميم گيري در دقيقه 90

 

علي رضا دبير،عضو هيات رئيسه شوراي شهر،حمزه شکيب، رئيس کميسيون عمران شوراي شهر تهران، پروين احمدي نژاد از جمله اعضاي شورا بودند اعلام کردند هنوز تصميم قطعي خود را براي حضور در انتخابات آينده شوراها نگرفته و در فرصت باقي مانده احتمال دارد که در اين انتخابات شرکت کنند.

 

ائتلاف اعضاي شوراي شهر سوم

 

خسرو دانشجو ،سخنگوي شوراي شهر تهران نيز با اعلام اين که در انتخابات شوراي شهر چهارم شرکت خواهد کرد گفت: ائتلافي در ميان اعضاي شوراي شهر سوم که قصد حضور در انتخابات آينده را دارند شکل گرفته است که وي نيز در اين ائتلاف حضور دارد .

 

خانم هاي شورا مي آيند

 

معصومه آباد دبير کميته سلامت شوراي شهر تهران نيز گفت: هنوز تصميم قطعي خود را براي حضور در انتخابات و برنامه هايم در شوراي چهارم نگرفته ام اما اگر در ليستي باشم در انتخابات حضور پيدا ميکنم .

 

معصومه ابتکار نيز هرچند با قاطعيت اعلام حضور نکرد اما از حضوراصلاح طلبان در انتخابات شوراها خبر داد .

 

ورزشکاران و هنرمنداني که به شورا مي آيند

 

از حميد استيلي ، آرش مير اسماعيلي و رضا زاده به عنوان ورزشکاراني که احتمال حضورشان در انتخابات شوراها بود نام برده شد.

 

هديه تهراني در کدام ليست است؟

 

بر اساس شنيده ها هديه تهراني بازيگري که مدتهاست در پرده سينماها حضور نداشته است نيز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد .

 

اتئلاف شهرداران دوره کرباسچي و احمدي نژاد

 

برخي از اعضاي شوراي شهر امروز از ائتلافي براي حضور در انتخابات چهارم سخن مي گفتند که ترکيبي از شهرداران مناطق دوران مديريت کرباسچي و احمدي نژاد است.

 

همچنين در حرف هاي در گوشي شوراي شهر تهران از عبدالحسين روح الاميني، محمد علي نجفي و پرويز فتاح به عنوان شهرداران آينده پايتخت نام برده مي شود.





نظر شما