شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۰۹۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
هيات هاي اجرايي انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در فرمانداري ها و بخشداري هاي سراسر کشور تشکيل شده و نام نويسي از داوطلبان شرکت در اين انتخابات از امروز در سراسر کشور آغاز مي شود.

به گزارش گروه اجتماعي شهر، هيات‌هاي اجرايي به منظور برگزاري انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در 421 فرمانداري و يکهزار و 37 بخشداري سراسر کشور تشکيل شده اند.

 

تعداد معتمدين هيات هاي اجرايي در فرمانداري ها هشت نفر و در بخشداري ها هفت نفر هستند.

 

بنابراين گزارش به گفته مديرکل دفتر انتخابات وزارت کشور داوطلبان براي شرکت در انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا از امروز دوشنبه مي‌توانند با مراجعه به فرمانداري‌ها و بخشداري‌هاي سراسر کشور نام نويسي کنند.

 

داوطلبان براي تسريع در روند ثبت نام مي توانند در دفاتر پيشخوان خدمات دولت نام نويسي اوليه را صورت دهند و پس از دريافت کد رهگيري به فرمانداري ها و بخشداري ها مراجعه کنند.

 

همزمان با انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري که 24 خرداد ماه 1392 در سراسر کشور برگزار مي گردد، انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ميان دوره اي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز در چهار حوزه انتخابيه شهرستان هاي دماوند و فيروزکوه در استان تهران، شهر ايلام در استان ايلام، تويسرکان در استان همدان و تنکابن در استان مازندران برپا مي شود.

 

همچنين 24 خرداد ماه سال 1392، انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري در دو استان آذربايجان غربي و کهگيلويه و بويراحمد برگزار مي گردد.

 

نام نويسي از داوطلبان شرکت در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از 17ارديبهشت ماه سال 1392 صورت مي گيرد.

نظر شما