شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
شهردارمنطقه يک گفت: با توجه به اهميت حفظ و توسعه فضاهاي سبز شهري و احياء باغات قديمي شمال تهران تملک باغات در سال 92 نيز با جديت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک تهران، مجتبي يزداني با اشاره به برنامه ريزي هاي سال جديد توسعَه فضاهاي سبز، تملک باغات را در اولويت برنامه هاي اجرايي 92 دانست و گفت: امسال تملک باغات در محله هايي که کار کمتري در زمينه ي توسعه فضاي سبز عمومي در آنها انجام شده اجرا خواهد شد تا همه شهروندان بتوانند با عدالت از فضاهاي سبز عمومي در محله خود بهره مند شود.

 

وي با تاکيد بر اتمام پروژه هاي نيمه تمام گفت: پروژه هايي که در حال اجراست و به اتمام نرسيده مي بايست امسال جزء برنامه هاي اصلي و ويژه مديران شهري منطقه قرار گرفته و با برنامه زمان بندي شده و کنترل پروژه هر چه سريعتر به بهره برداري برسند.

 

يزداني از شهرداران نواحي خواست با بازديد هاي ميداني مستمر و گشت زني قدم به قدم در معابر سطح ناحيه خود با اشراف کامل مشکلات شهري را دسته بندي کرده و با بسيج اکيپ هاي عملياتي و برنامه ريزي زماندار اقدام به رفع نواقص و مشکلات نمايند .

 

اين مقام مسئول سه اصل سرعت، دقت و صحت را در همه پروژه ها لازم الاجرا دانست و گفت: امسال نيز مانند سال هاي گذشته بايد اين سه اصل اولويت اصلي برنامه ريزي ها باشد و مسئولين با عملکرد صحيح هيچ ابهامي را در اجراي طرح ها باقي نگذارند.

 

شهردار منطقه يک ادامه طرح پياده روسازي از خيابان شهيد کبيري (دزاشيب) تا شهيد لواساني، تکميل پروژه شهيد صياد شيرازي، بازديد از خانواده هاي معظم شهدا و برگزاري جلسات هفتگي در مساجد محلي، بهره برداري از دانشنامه شميران ، تجهيز سراهاي محلات، کنترل پروژه ها به صورت هفتگي و... را از برنامه هاي سال جاري مديريت شهري منطقه اعلام کرد.

نظر شما