دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۱۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: دوران کناره گيريم در انتخابات به نفع فرد ديگري تمام شده است.

به گزارش شهر به نقل از مهر، محسن رضايي بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، مبني بر اينکه "آيا در آينده به نفع فردي کناره گيري خواهيد کرد؟"اظهار داشت: نه ديگر دوران کناره گيري تمام شده و ديگر کنار نخواهم رفت.

 

وي ادامه داد: بنده افکار خودمان را داريم و به نفع کسي کناره گيري نخواهم کرد و در دولتم از نخبگان استفاده خواهم کرد.


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: برنامه هاي اقتصادي من تا شب انتخابات يکي پس از ديگر اعلام خواهم کرد و هم اکنون در خصوص بحث يارانه، کسب و کار، کشاورزي و ... برنامه هايم را تا کنون اعلام کرده ام.


ترمز گراني در کشور بايد کشيده شود


رضايي گفت: اولويت اول کاري ما در خصوص گراني ها است، علت گراني اين است که نقدينگي از مسير خود خارج شده و اين نقدينگي حالت سيلابي پيدا کرده است و بايد آن را کنترل و سپس کاهش دهيم و تلاش ما اين است که نرخ تورم را از دو رقمي به يک رقمي کاهش دهيم.


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد: ما مذاکرات 1+5 را ادامه مي دهيم ولي از روند فعلي خارج مي کنيم ولي دشمنان به دنبال اين هستند که وقت کشي کنند و زمان را به ضرر ما تنظيم کرده اند ولي طبق گفته رهبر معظم انقلاب با حفظ ارزش و خطوط قرمز با آمريکايي ها مذاکراتي را بر روي مسئله هسته اي داشته باشيم.


وي اظهار داشت: وقتي صحبت از فدراليسم مي کنيم اداره کشور را بايد حتما استاني کنيم تا از ظرفيت ها به بهترين نحو استفاده کنيم.


وي در خصوص سئوالي مبني بر اينکه سياست فدرالسيم در غرب وجود دارد و گفته هاي شما مبني بر اين است که از غرب پيروي نمي کنيم، گفت: فدراليسم بنده بر پايه اقتصاد است و اين موضوع در تمام جهان و کشورهاي پيشرفته اجرايي شده است.


تيم فوتبال تراکتور پديده ورزشي کشور است


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تراکتور پديده ورزشي در ايران بوده است چرا نبايد به اين ظرفيت ها ميدان بدهيم تا خودشان را به ظهور برسانند.


راي 30 ميليوني مردم در انتخابات


رضايي افزود: مردم تا حدود 30 ميليون راي را شرکت خواهند کرد و ملت ايران با سيلي صورت خودشان را سرخ نگه داشته اند و در انتخابات شرکت خواهند داشت.


وي در خصوص برگزاري مراسم تجليل از خادمان ستاد نوروزي که در ورزشگاه صد هزار نفري آزادي برگزار شد، تصريح کرد: اگر دولت از اين ميتينگ ها در راستاي انتخابات استفاده کنند کار درستي نيست.


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد: بازار بورس سهام عدالت ايجاد مي کنيم که مردم بتوانند در آنجا سرمايه هاي خود را وارد کنند.


رضايي گفت: در سفرهاي استاني در درجه نخست با مديران آن استان جلسه خواهيم گذاشت و سپس با مردم جلسه خواهيم گذاشت.


وي اظهار داشت: سعي مي کنيم که وام دانشجويي تعريف کنيم و وقتي که دانشجو وارد شغل و درآمد شد آن را پرداخت کنند.


بعد از نشست خبري، محسن رضايي با کسبه هاي حيدرآباد کرجي ديدار کرد و سپس در جمع شهروندان کرجي در مسجد امام حسين(ع) سخنراني کرد.

نظر شما