دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۱۱۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
مشاور رئيس سازمان سنجش آموزش کشور از آخرين مهلت انتخاب رشته آزمون دکتري خبر داد و افزود: افرادي که تاکنون انتخاب رشته نکردند مي‌توانند براي انتخاب رشته تا ساعت 24 امشب به سايت سازمان سنجش مراجعه کنند.

به گزارش شهر، حسين توکلي مشاور رئيس سازمان سنجش آموزش کشور  با بيان اينکه امشب آخرين مهلت انتخاب رشته آزمون دکتري است، گفت: تاکنون 80درصد مجازين به انتخاب رشته با مراجعه به سايت سازمان سنجش انتخاب رشته کرده‌اند.

توکلي با ارائه آمارهايي از آزمون دوره دکتري نيمه متمرکز سال 92 گفت: در آزمون دکتراي نيمه‌متمرکز 217 هزار و 827 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از اين تعداد 89 هزار و 678 نفر زن و 128 هزار و 149 نفر مرد بودند.

 

وي افزود: از تعداد مجموع ثبت‌نام کنندگان تعداد 198 هزار و 139 نفر براي دريافت کارت اقدام کردند به عبارتي 91 درصد ثبت‌نام کنندگان کارت آزمون را دريافت کردند.

 

توکلي ادامه داد: از تعداد کساني که کارت شرکت در آزمون را دريافت کردند، تعداد 176 هزار و 185 نفر در آزمون حضور داشتند و 21 هزار و 954 نفر در جلسه آزمون دکتري غايب بودند که به عبارتي 89 درصد افرادي که کارت ورود به جلسه آزمون را دريافت کردند در جلسه حضور داشتند.

 

مشاور رئيس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد 176 هزار و 185 نفر که در آزمون دکتري شرکت کردند 45 هزار و 106 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از اين تعداد تاکنون 80 درصد افراد مجازين به انتخاب رشته با مراجعه به سايت سازمان سنجش، اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند.

 

وي افزود: با در نظر گرفتن مهلت انتخاب رشته، امروز اين مهلت براي کساني که تاکنون انتخاب رشته نکردند به اتمام مي‌رسد و افرادي که تاکنون انتخاب رشته نکردند مي‌توانند براي انتخاب رشته تا ساعت 24 امشب به سايت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کرده و براي انتخاب رشته اقدام کنند.

 

شايان ذکر است اسامي افراد براي مصاحبه 15 ارديبهشت اعلام مي‌شود.

نظر شما