دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
در آستانه ولادت حضرت فاطمه و روز زن انجام شد/
طي مراسمي با حضور شهردار و پرسنل شهرداري منطقه 19 و خانواده هاي ايشان در سالن همايش هاي برج ميلاد از مقام کارگر و زن در آستانه روز جهاني کارگر و ميلاد حضرت زهرا (س) قدرداني شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، در اين مراسم شهردار منطقه ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن روز زن وکارگر، زحمات کارکنان شهرداري را در توسعه شهر و تحقق شعار کاهش فاصله شمال و جنوب سپاس گفت و افزود: جاي بسي افتخار دارد که طي سالهاي اخير با تدبير دکتر قاليباف و تلاش هاي فراوان کارکنان شهرداري، تحول چشمگيري در شهر تهران بويژه جنوب شهر ايجاد شده است.

 

وي اجراي پروژه هاي عمراني مختلف در تهران از جمله بزرگراه هاي امام علي (ع)، خط 3 مترو و تونل نيايش را حاصل ياري و تلاش کارکنان شهرداري دانست و افزود: در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نياز است که کارگران تلاش مضاعفي داشته باشند تا با نيرويي بيشتر بتوانند نسبت به سال گذشته در توسعه شهر و تحقق اهداف مديريت شهري خدمات ارائه دهند.

 

فتح الهي کارکنان شهرداري اين منطقه را دلسوز و پرتلاش دانست وگفت: طي چند سالي که توفيق خدمت در اين منطقه را داشته ام پرسنل اين منطقه با خلوص نيت و توان اجرايي خوب خود توانسته اند مديريت شهري را در اداره شهر ياري رسانند و از نظر من يکي از صادق ترين و پرتلاش ترين پرسنل در دوران مديريتم بوده اند. وي با اشاره به اينکه توجه به رفاه ومعيشت  کارکنان از اهداف مورد تأکيد دکتر قاليباف بوده است تصريح کرد: در اين راستا دو تعاوني در منطقه 19 تاکنون شکل گرفته که جهت ارائه امتياز مسکن وزمين به کارکنان خدمات موفقيت آميزي را داشته است.

 

شهردار منطقه پروژه هاي سهيل، باران و وصال را از جمله خدمات رفاهي ارائه شده به کارکنان اعلام کرد و گفت: در راستاي رفاه حال کارکنان و ارائه خدمات معيشتي بيشتر به آنان، پروژه ياس نيز به زودي اجرا مي شود. وي در پايان ابراز اميدواري کرد سال جديد نيز سالي پرانرژي و توسعه بيشتر نسبت به سال گذشته باشد.

فتح الهي همچنين از پرسنل بازنشسته شهرداري اين منطقه با اهداي لوح تقدير کرد. گفتني است پذيرايي از کارکنان و اجراي برنامه هاي نمايشي و موسيقي زنده از جمله برنامه هاي جانبي اين مراسم بود.

نظر شما