دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۱۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
رئيس ستاد ائتلاف پيشرفت گفت: يکي از روزهايي که در مجمع تشخيص بوديم، هاشمي از جليلي که در حال ارائه گزارش مذاکرات بود سوال کرد: بالاخره جواب آنها چيست که آقاي جليلي گفت: آنها منتظر انتخابات هستند.

به گزارش شهر به نقل از مهر، حسين مظفر معاون نظارت مجلس شوراي اسلامي و رئيس ستاد ائتلاف پيشرفت در همايش معتمدين شهر تهران که در مسجد امير المومنين برگزار شد با بيان اينکه نظامي که در اين کشور بر پا شده نظام بديع و نويني است افزود: در دنيا چنين نظامي نداريم با دو رکن اسلاميت و جمهوريت که اسلاميت مشروعيت بخش نظام و بخش ديگر وظيفه مقبوليت را بر عهده دارد.

 

وي با بيان اينکه نظام ما دموکراس با تئوکراسي را ترکيب کرده گفت: اين يعني هم مردم گرايي هم خدا گرايي در اصل همان مردم سالاري ديني است.

 

مظفر هدف از حضور مردم در انتخابات را الهي دانست و افزود: مشروعيت اين نظام از خداست و افرادي که از سوي خدا حاضرند و مقبوليت ان هم به خاطر حضور شما در طول 34 سال در پاي صندوق راي است.

 

نماينده مجلس با بيان اينکه ما هم به اسلاميت و هم جمهوريت توجه مي‌کنيم تصريح کرد: اسلام همانند روح و جمهوريت مانند جسم است لذا نه اين جسم بدون روح مي‌تواند سعادتمند باشد نه روح بدون جسم.

 

مظفر با اشاره به اينکه افتخار نظام اينست که مردم پاي نظام ايستاده‌اند افزود: رمز و راز موفقيت براي عبور از بحران در اين 34 سال تمسک شما به اسلام اطاعت از ولي فقيه و حضور در عرصه سياسي،اجتماعي است. درود به مردم ايران که با همه مشکلات معيشتي براي ارتقا نظام سياسي چيزي کم نگذاشتند.

 

وي با بيان اينکه مشارکت در انتخابات بيشتر از گذشته بوده ادامه داد: از طرف ديگر گرد ياس و نااميدي به چهره بدخواهان مي‌پاشيد. کساني که براي عزت و سربلندي تصميم گرفته‌اند بايد تا آخر بايستيد.

 

رئيس ستاد ائتلاف پيشرفت با بيان اينکه شياطين عليه ما بسيج شده‌اند افزود: پيروزي بر فتنه‌ها در گرو همين ماندن بر ميثاق و پيمان است هرگز نبايد کوتاه بياييد اگر مردم خسته باشند و پاي صندوق راي نيايند حتما وضيعتمان بدتر مي‌شود.

 

وي با بيان اينکه همه منتظرند ببينند چند نفر در انتخابات حضور پيدا مي‌کنند افزود: يکي از روزهايي که در مجمع تشخيص بوديم، هاشمي از جليلي سوال کرد بالاخره جواب آنها چيست که آقاي جليلي گفت آنها منتظر انتخابات هستند.

 

مظفر محور تصميم سازي در کشور را بر مبناي آرا عمومي دانست و گفت: بر اساس اصول قانون اساسي اين افتخار در کشور ما هست که همه مسئوليت ها توسط مردم انتخاب مي‌شود، رهبري به صورت غير مستقيم توسط مردم رياست جمهوري مجلس خبرگان شوراها قانون اساسي انقلاب اسلامي توسط مردم.

 

مظفر با بيان اينکه از ديدگاه ما بمب هسته‌اي حرام است افزود: رهبر معظم فرمودند در دکترين ما بمب هسته‌اي حرام است به کارگيري بمب هسته اي حرام است ما مثل آنها بي دين نيستيم تا در هيروشيما نسل‌ها را نابود کنيم بمب هسته‌اي ما شما هستيد آنها از شما حضور در پاي صندوق راي مي‌ترسند.

 

نماينده مجلس ضمن انتقاد از حضور افراد زياد به عنوان کانديدا گفت: در اين انتخابات افراد زيادي اعلام نامزدي کردند که بايد توانمندي داشته باشند حضرت آقا فرمودند بايد ظرفيت خود را بسنجيد آدم اخلاقي و متدين هم انسان توانمند و قدرتمند.

 

وي ادامه داد: متاسفانه با تهديد بيگانه مواجه شديم از طرفي با بي عقلي‌ها و سو مديريت به جاي حل مشکلات به سمت حاشيه سازي رفتيم لذا فرايند اصلاح مديريت انتخابات است.

 

مظفر به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: عده‌اي شوراها را به مسخره گرفتند ما در شوراها خواننده نمي‌خواهيم ما در شورا تکواندو کار و کشتي گير و بازيگر نمي‌خواهيم نمي‌دانيم چه کساني آنها را به صحنه آورده‌اند. البته ورزشکاران و هنرمندان براي ما بسيار محترم هستند ولي بايد وظيفه خود را انجام دهند ما براي شورا انسانهاي توانمند مي‌خواهيم که مديريت شهري را متوجه شوند.

نظر شما