شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۱۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (شنبه) از بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران در مصلاي امام خميني(ره) بازديد کردند.

به گزارش شهر، در اين بازديد دو و نيم ساعته که آقاي حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي رهبر معظم انقلاب را همراهي مي کرد، غرفه داران و برخي ناشران حاضر در نمايشگاه توضيحاتي در خصوص تازه هاي نشر و فعاليت هاي صورت گرفته در عرصه چاپ کتاب بيان کردند.

 

رهبر انقلاب چه کتابي را امروز از نمايشگاه کتاب خريداري کردند
      
محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و حميد شاه‌آبادي معاون هنري ارشاد، علي اسماعيلي معاون فرهنگي ارشاد و محمد الهياري معاون اجرايي نمايشگاه و ... رهبري را همراهي مي‌کردند. مقام معظم رهبري از غرفه‌هاي نمايشگاه کتاب ديدار کرده و با غرفه‌داران درباره روند کاري آنها و کتاب‌هاي منتشر شده صحبت کردند.  

   
همچنين خبرگزاري فارس نقل کرده است که مقام معظم رهبري بيشترين فرصت خود را در انتشارات سوره مهر و ققنوس گذراندند و چفيه خود را به کارکنان سوره مهر اهدا کردند. همچنين کتاب «ضد» اثر فاضل نظري را خريداري کردند.   

 
در انتشارات پيام آزادي هم فرهنگ ديوان پژمان بختياري را ديده و عنوان کردند کار جالبي است. ايشان همچنين در غرفه انتشارات پيام آزادي براي مرحوم عليان جاسبي که از پايه‌گذاران مجمع ناشران انقلاب اسلامي بود، از درگاه الهي طلب مغفرت کردند.

 

مقام معظم رهبري هر ساله از نمايشگاه کتاب تهران بازديد مي‌کنند و از نزديک با فعاليت‌هاي حوزه نشر آشنا مي‌شوند. همچنين در اين بازديد با مسئولان حوزه نشر و نويسندگان و ناشران گفت‌وگو کرده و در جريان مشکلات آنها قرار مي‌گيرند.

 

نظر شما