دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
موسسه هاتف شهر از مراکز وابسته سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با برنامه هاي متنوعي در فرهنگسراي کتاب واقع در بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران ميزبان شهروندان است.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در بخش اول که از ساعت 9 تا 15 برگزار مي شود، مي توان به حضور هنرمندان در خيابان هنر و کارگاه هاي صنايع دستي، خطاطي، سفال، نقاشي با موضوع تصويرسازي کتاب کودک و نويسندگان شهيد اشاره کرد.


کلبه هاي خلاقيت، هوش و سرگرمي، نمايش هاي خياباني پرفورمنس «کتاب سايه بان شهر» با حضور پنج بازيگر و ساخت تنديس «کتاب، نردبان انديشه» توسط استاد کوشکي و نمايش ماکت هاي پروفسور فخيمي از ديگر برنامه هايي است که در اين بخش در نظر گرفته شده است.

در بخش بعدي که از ساعت 17 تا 19 در روي استيج با حضور مجريان توانمندي مانند علي ضياء، محمد حسينيان و مهدي سلوکي در نظر گرفته شده نيز برنامه هاي متنوعي تدارک ديده شده است که مي توان به شاهنامه خواني و نقالي (نغمه هاي باستاني توسط مرشد ميرزا علي)، اجراي گروه «آواي دستان» و اجراي گروه «کودک عمو مهربان و خاله رويا» اشاره کرد.


همچنين هر روز يکي از شاعران اهل بيت در اين برنامه ها حضور مي يابند و به شعرخواني و اجراي برنامه مي پردازند.


چهارمين فرهنگسراي کتاب همزمان با بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، توسط سازمان فرهنگي هنريشهرداري تهران با اجراي برنامه هاي مختلف و متنوع براي تمام گروه هاي سني و با رويکرد خانواده محور در ضلع شرقي محل مصلاي امام خميني(ره) از يازدهم تا بيست و يکم ارديبهشت از ساعت 9 تا 20 برپا است.

نظر شما