دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۱۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
سي و يکمين نشست «زرين قلم» فرهنگسراي رسانه به رونمايي از کتاب شعر «ضد» که در بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران توسط رهبر معظم انقلاب خريداري شد، اختصاص يافته است.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، مجموعه شعر فاضل نظري که با عنوان «ضد» از سوي انتشارات سوره مهر روانه نمايشگاه کتاب تهران شده چهارمين اثر وي است که با ارائه " مجموعه اي از 50غزل عاشقانه و عارفانه و چند شعر آييني توانست در بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران در زمره آثار پرفروش سوره مهر قرار گيرد.

 

فروش بالاي اين اثر که به طور تقريبي تمامي بازديد کنندگان از سوره مهر به دنبال خريد آن هستند باعث شده تا مجموعه‌هاي ديگر شعر نظري از جمله" آن ها" و" اقليت" نيز از جمله آثار پرفروش سوره مهر شود.

 

سي و يکمين نشست "زرين قلم" روز دوشنبه 16 ارديبهشت ماه ساعت 11 با حضور فاضل نظري شاعر کتاب و ديگر اساتيد اين حوزه در سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي رسانه برگزار مي شود.

 

علاقه مندان براي حضور در اين برنامه به فرهنگسراي رسانه واقع در خيابان پاسداران، خيابان گل نبي، خيابان ناطق نوري، ميدان قبا مراجعه و يا با شماره تلفن 2-22888780 تماس بگيرند.

نظر شما