شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۶۱۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
عکس‌هاي راه يافته به مرحله نهايي جشنواره عکس «قاب‌هاي بهشتي» مشخص شدند.

به گزارش شهر، محمود ظهيرالديني دبير نخستين جشنواره عکس «قاب‌هاي بهشتي» با علام اين خبر گفت: هيات داوران اين جشنواره پس از بررسي آثار رسيده به دبيرخانه، 366 اثر را در بخش شهروندي و 756 اثر را در بخش حرفه‌اي براي شرکت در مسابقه انتخاب کردند.

  

سيد عباس ميرهاشمي، محمدمهدي رحيميان و محسن راستاني اعضاي هيات داوري اين جشنواره هستند. به گفته ظهير الديني در جلسه هيات داوران که در در محل آژانس شبکه تصوير برگزار شد، وحيد شمس علي نماينده فرهنگسراي رضوان هم حضور داشت.

  

مسابقه سراسري عکاسي «قاب‌هاي بهشتي» با هدف ترويج فرهنگ ايثار، شهادت ، پاسداشت ياد شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس راه‌اندازي شده‌است. افزايش محتواي ديجيتالي يادمان شهدا در فضاي مجازي هم از ديگر اهداف برپايي اين جشنواره است.

 

نخستين جشنواره «قاب‌هاي بهشتي» از سوي فرهنگسراي رضوان سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و با همکاري آژانس تصوير نت و حمايت اداره کل امور ايثارگران شهرداري تهران در دو بخش حرفه‌اي و شهروندي برگزار مي‌شود.

 


به گفته ظهيرالديني، حدود 220 نفر شرکت کننده بيش از 1400 اثر به جشنواره ارسال کردند که از اين ميان 363 اثر از 77 شرکت کننده در بخش شهروندي و 756 اثر از 98 شرکت کننده در بخش حرفه اي به مرحله مسابقه راه پيدا کرد.

  

مراسم اختتاميه و معرفي برندگان اين جشنواره روز دوم خرداد سال جاري و در آستانه سالگرد آزادسازي خرمشهر در فرهنگسراي رضوان برگزار خواهد شد.

نظر شما