شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۱۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
مصطفي کواکبيان صبح روز سه شنبه در اولين روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما براي کانديداتوري در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کرد.

به گزارش شهر به نقل از ايسنا، کواکبيان گفت: شعار من زنده باد اصلاح‌طلب، نام دولتم دولت اخلاق و رنگم سبز است.

 

مصطفي کواکبيان پس از حضور در ستاد انتخابات کشور براي ثبت‌نام در يازدهمين انتخابات رياست‌جمهوري در جمع خبرنگاران با بيان اين‌که براي خلق حماسه سياسي آمده‌ام، گفت: برنامه‌هايي داريم که حتما مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.

 

وي با بيان اين‌که نگران نيستم و ان‌شاءالله راي مي‌آورم، خاطرنشان کرد: اگر به هر دليلي راي نياوردم به رقيبي که بر اساس قانون انتخاب شده است، يک جعبه شيريني مي‌دهم.

کواکبيان با بيان اين‌که بايد با اصلاح‌طلبان اجماع داشته باشيم يا از طريق نظرسنجي و يا توسط 35 حزب اصلاح‌طلب، گفت: من يک فعال سياسي هستم و حتما در عرصه سياست مي‌مانم و سمت انزواطلبي و گوشه‌نشيني هم نمي‌روم.

 

کواکبيان تاکيد کرد: شعار من زنده باد اصلاح‌طلب، نام دولتم دولت اخلاق و رنگ‌م سبز است.

مهر نوشت: مصطفي کواکبيان متولد 1341 از سمنان و داراي دکتراي علوم سياسي از دانشگاه تربيت مدرس و عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي است.

وي دبيرکل حزب مردم سالاري و دبيرکل جبهه اصلاح طلبان است که به عنوان گزينه اين تشکل هاي سياسي کانديداي انتخابات رياست جمهوري شده است . به گفته خود کواکبيان تنها کانديداي حزبي اين انتخابات است.

 

کواکبيان دولت اخلاق را شعار انتخاباتي عنوان و در اين مورد گفته است: واژه اخلاق مخفف پنج برنامه اصلي ما شامل الف؛ اقتصاد پيشرفته، خ؛ خدمت بي شائبه، ل؛ لغو تحريمهاي بين المللي، الف؛ اصلاحات همه جانبه و ق؛ قانونمداري مقتدرانه است.

 

اين کانديداي رياست جمهوري بيش از اين بيان داشته است که در صورت کانديداتوري خاتمي و هاشمي از انتخابات کناره گيري مي کند . اما در عين حال کواکبيان بارها تاکيد کرده است که خاتمي و هاشمي نمي آيند.

نظر شما