شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۱۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
شهردار منطقه 7 گفت: دفاتر خدمات الکترونيک منطقه 7 به صورت فرا منطقه اي ميزبان شهروندان تهراني است و شهروندان مناطق ديگر نيز مي توانند به اين دفاتر مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 7 ، دکتر رمضان ميرعباسي تکريم ارباب رجوع ، کاهش سفرهاي درون شهري، کاهش آلودگي هوا و تسهيل در ارائه خدمات به شهروندان را از جمله اهداف دفاتر خدمات الکترونيک منطقه 7 دانست و گفت : در ابتدا 3 دفتر خدمات الکترونيک در منطقه 7 فعال بودند ولي به دليل نياز پاسخگويي به شهروندان 5 دفتر خدمات الکترونيک با شماره هاي 702 تا 706 در اين نهاد شهري خدمت رساني مي کنند.

وي با بيان اينکه فعاليت بيشترين خدمات ارائه شده در اين دفاتر صدور پروانه ساختمان است ، اضافه کرد : در چند ماه اخير دفاتر خدمات الکترونيک در منطقه 7 به صورت فرا منطقه اي فعاليت دارند ، به شکلي که حتي از مناطق ديگر براي پيگيري مسائل ساختماني و ترافيکي به اين دفاتر مراجعه مي کنند.

ميرعباسي تامين رضايت و ارائه خدمات به موقع و کيفي به شهروندان و همچنين سهيم کردن آنان در تصميم گيري هاي عمومي را از جمله اهداف دفاتر خدمات الکترونيک شهر برشمرد و افزود:‌ کليه امور مربوط به صدور پروانه ساخت و پايان کار ، پرداخت عوارض خودرو و پيگيري استعلام ها در اين دفاتر انجام مي شود و شهروندان جهت تسهيل در امور اداري و حصول نتيجه مي توانند به دفاتر خدمات الکترونيک شهر مراجعه کنند.

شهردار منطقه 7 در پايان با اشاره به اين که در تمامي اين دفاتر ، خدمات اخذ عوارض خودرو و در دفتر شماره 702 نيز خدمات طرح ترافيک ارائه مي شود ادامه داد: تهيه پروانه ساختمان، گواهي پايان کار ساختمان و گواهي عدم خلاف مهم ترين خدماتي است که به شهروندان مراجعه کننده در دفاتر خدمات الکترونيک در سال گذشته ارائه شد.

نظر شما