دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۴
کد خبر: ۶۱۵۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
شهردار منطقه چهار از ممنوعيت استعمال هرگونه مواد دخاني در باغ پرندگان تهران خبر داد و گفت: باغ پرندگان محيط عمومي است و از ورود هرگونه مواد دخاني به اين باغ تفريحي جلوگيري بعمل خواهد آمد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 4 ، دکتر حسن کريميان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به استقبال بي نظير شهروندان از مجموعه تفريحي و گردشگري تازه تاسيس باغ پرندگان، تلاش مي شود تا با اولويت سلامت جسمي و رواني شهروندان، تمامي امکانات مورد نياز بازديد کنندگان در اين مکان بسيار زيبا و مفرح تامين شود.

وي افزود: با توجه به آثار سوء مصرف دخانيات براي پرندگان و همچنين کودکان و افراد سالخورده که از باغ پرندگان بازديد مي کنند، مصرف هرگونه مود دخاني در اين باغ ملي ممنوع است.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: پيش از اين نيز استعمال دخانيات بويژه قليان در سرتاسر پارک جنگلي لويزان و فضاهاي سبز مرتبط با اين جنگل ممنوع شده بود.

کريميان با اشاره به استفاده از خودروهاي برقي در باغ پرندگان افزود: ورود خودرو به باغ پرندگان ممنوع است و در عين حال تسهيلاتي براي آسايش سالمندان و معلولان براي تردد در اين باغ در نظر گرفته شده است و در صورت تامين اعتبار اتوبوس هاي برقي نيز به کار گرفته خواهند شد.

نظر شما