شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۱۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
بر اساس آخرين نظرسنجي از ميزان رضايت شهروندان از مترو:
بر اساس آخرين نظرسنجي از ميزان رضايت شهروندان تهران از مترو، بيش از 80 درصد تهراني‌ها مترو را سريع‌ترين و ايمن‌ترين وسيله حمل و نقل در پايتخت مي‌دانند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و تـرافيك شهرداري تـهران، در اين نظرسنجي 86 درصد تهراني‌ها مترو را سريع‌ترين وسيله حمل و نقل مي‌دانند در صورتي كه تنها 3 درصد از شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي از سرعت مترو رضايت كمي داشته‌اند.

از سوي ديگر 75 درصد تهراني‌ها مترو را ايمن‌ترين وسيله حمل و نقلي مي‌دانند در صورتي كه تنها 8 درصد از شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي از ايمني مترو رضايت كمي داشته‌اند.

از ديگر سو 67 درصد تهراني‌ها از هزينه سفر با مترو رضايت كامل دارند در صورتي كه تنها 14 درصد از شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي هزينه سفر با مترو را بالا مي‌دانند.

نتايج اين نظرسنجي كه به تازگي از سوي «مركز پژوهش و آموزش موسسه همشهري» انجام شده، نشان دهنده اقبال خيره كننده مردم به مترو و رشد روزافزون مسافران مترو است.

گفتني است سرعت، ايمني، پاكي و قيمت مناسب، از جمله ويژگي‌هاي مترو است كه با جابه‌جايي روزانه بيش از 3 ميليون نفر، اين وسيله نقليه را به عنوان يكي از اصلي‌ترين وسايل جابه‌جايي مردم در پايتخت تبديل كرده است.

نظر شما