دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۱۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
در فستيوال بين‌المللي موسيقي ارمنستان
رهبر گروه کر موسسه ارکستر ايران موفق به دريافت مدال طلاي فستيوال بين‌المللي موسيقي ارمنستان شد.

به گزارش شهر، رازميك اوهانيان رهبر گروه كر موسسه اركستر ايران با اعلام اين خبر افزود: فستيوال بين‌المللي موسيقي ارمنستان به مناسبت صد و دهمين سالگرد تولد آرام خاچاطوريان و بيست و پنجمين سالگرد زلزله شهر گيومري برگزار شد. هدف از برگزاري اين فستيوال ايجاد زمينه‌هاي هنري براي فعاليت‌هاي اجرايي اركسترها و هنرمندان كشورهاي مختلف جهان بود.


وي گفت: اين فستيوال با حضور بيش از دو هزار و 400 هنرمند از 30 كشور جهان و در رشته‌هاي نوازندگي پيانو، سازهاي زهي، سازهاي بادي (برنجي و چوبي)، آواز كلاسيك، اركستر ملي، اركستر فولكلور، آواز سنتي، گروه كر، موسيقي پاپ، اركستر پاپ، آهنگسازي، تنظيم آهنگ و خلق آثار آوازي به همراه اركستر برگزار شد.


اوهانيان با اشاره به روند شركت در فستيوال بين‌المللي موسيقي ارمنستان تصريح كرد: از سوي مسئولان اين فستيوال در سه بخش از داوري در بخش اركسترهاي زهي و مسابقات كنسرت مايستر، همراهي پيانو و اركستر دعوت شده بودم. البته من در اين مسابقات ترجيح دادم به عنوان شركت‌كننده در مسابقات تنظيم و خلق آثار آوازي با همراهي اركستر حضور داشته باشم که بخش آخر آن نيز به اجراي آثار استاد چکناوريان اختصاص داشت.

نظر شما