دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۱۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
سي و دومين نشست زرين قلم فرهنگسراي رسانه به رونمايي از کتاب‌هاي «دموکراسي محلّي» و «امنيت فرهنگي» اختصاص يافته است.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، مرتضي طلايي، بدري شاه طالبي، علي رشيدپور و سعيد شريفي مولفين کتاب «امنيت فرهنگي» هستند.


 کتاب «دموکراسي محلي» نيز حاوي محتواي مجموعه ميزگردها و مصاحبه‌هايي است که پس از تجربه نخستين شکل‌گيري شوراها با حضور صاحب‌نظران، نظريه‌پردازان و مديران اجرايي توسط محمدحسين بوچاني برگزار و نتايج آن در قالب کتاب تنظيم و تدوين شده است.


 مطالب کتاب «دموکراسي محلي» بر اساس 15 گفتگو و 12 ميزگرد تنظيم و تدوين شده و محوريت موضوعي آن نيز همان گونه که از نام کتاب پيداست در باره تجربه هاي دموکراسي در محلات بر اساس رويکرد شورايي است.


از جمله افرادي که متن گفت‌وگوبا آن‌ها در کتاب "دموکراسي محلي " به چاپ رسيده، مي‌توان به محمدباقر قاليباف، معصومه ابتکار، عماد افروغ، احمد مسجدجامعي، مرتضي طلايي و حسن بيادي اشاره کرد.


سي و دومين نشست زرين قلم روز چهارشنبه 25 ارديبهشت ماه ساعت 10 با حضور دکتر مرتضي طلايي، دکتر سعيد شريفي، و دکتر بدري شاه طالبي (نويسندگان کتاب امنيت فرهنگي) و دکتر محمد حسين بوچاني (نويسنده کتاب دموکراسي محلّي) در سالن آمفي‌تئاتر فرهنگسراي رسانه برگزار خواهد شد.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به فرهنگسراي رسانه واقع در پاسداران، خيابان گل نبي، خيابان ناطق نوري، ميدان قبا مراجعه کنند و يا با شماره تلفن: 2-22888780 تماس گيرند.

نظر شما