سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۶۱۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
در سي و دومين نشست زرين قلم مطرح شد:
امير خوراکيان با اشاره به چالش‌هاي حوزه مطالعه گفت: مشکلات سخت افزاري در حوزه نشر موجب شده است که با آسيب هاي تازه اي مانند گراني کاغذ و مسائل شبکه توزيع مواجه باشيم و با توجه به اين مسائل تمام تلاش ما اين است تا اين ضعف ها را جبران کنيم.

به گزارش شهر، در سي و دومين نشست «زرين قلم» از کتاب هاي «امنيت فرهنگي» و «دموکراسي محلي» با حضور مرتضي طلايي، سعيد شريفي و بدري شاه طالبي( نويسندگان کتاب امنيت فرهنگي)، محمد بوچاني (گردآورنده دموکراسي محلي)، خوشنويس و ياري حصار (منتقدين) و امير خوراکيان رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران رونمايي شد.

 

در اين نشست امير خوراکيان رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در اشاره به اهداف برپايي نشست هاي زرين قلم اظهار داشت: سلسله جلسات زرين قلم سعي در کمک به معرفي آثار و محصولات فرهنگي به خصوص در حوزه نشر دارد.

 

وي با تاکيد بر اينکه مساله مطالعه و کتاب‌خواني موضوع مهمي است، گفت: مشکلات در حوزه مطالعه از ضعف ها و چالش هاي فرهنگ عمومي کشور است و بايد در اين حوزه کمک رساني شود.

 

خوراکيان افزود: به دليل مشکلات سخت افزاري در حوزه نشر با آسيب هاي تازه اي از جمله گراني کاغذ و مسائل حوزه شبکه توزيع مواجه هستيم و با توجه به اين مسايل تمام تلاش ما بر اين است که اندکي از اين ضعف ها را جبران کنيم و به معرفي آثار بپردازيم.

 

رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اظهار داشت: اکنون آثار ارزشمندي توليد مي شود که به دليل مشکلات موجود در بخش توزيع نتيجه مطلوب حاصل نمي شود و بايد متوليان فرهنگ به اين مقوله توجه ويژه داشته باشند.

 

بر اساس اين گزارش، سي و دومين نشست زرين قلم با رونمايي از کتاب هاي «امنيت فرهنگي» و «دموکراسي محلي»، اهداي لوح يادبود و تنديس زرين قلم فرهنگسراي رسانه از سوي رياست سازمان فرهنگي هنري به مولفين کتاب ها و امضاي يادبود کتاب زرين قلم پايان يافت.

 

دراينباره بخوانيد:

فرهنگ وسيله اي براي توسعه جامعه/کتابي در نقد سفرهاي استاني

 

گزارش تصويري رونمايي از کتاب در نشست زرين قلم

 

نظر شما