دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۱۷۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
سرديس پروفسور كاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ايران در هفته روابط ‌عمومي رونمايي مي‌شود.

به گزار شهر، امير خوراكيان، رييس سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران  گفت: پروفسور كاظم معتمدنژاد از مفاخر فرهنگي و علمي كشور است كه فعاليت‌هاي علمي و بنيادي ايشان در حوزه‌هاي ارتباطات، تاثير شگرفي بر توسعه اين دانش در كشور داشته است.

 وي افزود: به پاس تقدير از يك عمر فعاليت‌هاي موثر و ثمربخش وي در حوزه‌هاي مختلف علوم ارتباطات، در هفته روابط‌‌عمومي و در آستانه ورود استاد به 80 سالگي، از سرديس پروفسور معتمدنژاد در فرهنگسراي رسانه روز دوشنبه 30 ارديبهشت ساعت 11 رونمايي خواهد شد.

به گفته اين مدير فرهنگي اين سرديس به پيشنهاد ستاد برگزاري هفته روابط‌عمومي طي جلسه‌اي مشترک با دبيرخانه‌هاي همايش روابط‌عمومي الکترونيک و کنفرانس روابط‌عمومي و صنعت نهايي و توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران طراحي و ساخته شده که  طي مراسمي با حضور چهره‌هاي علمي و فرهنگي کشور، اساتيد و فعالان حوزه‌هاي ارتباطات و روابط‌عمومي رونمايي مي‌شود.



رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با بيان اينکه اين سازمان بر فرهنگ‌سازي تقدير و تجليل از چهره‌هاي فرهنگي کشور تأکيد دارد، اظهار اميدواري کرد تلاش‌هاي اين چنيني براي بزرگداشت مفاخر ايراني تداوم يابد.

پروفسور كاظم معتمدنژاد ارديبهشت‌ماه 1313 در بيرجند متولد شده و مقالات و كتاب‌هاي متعددي در زمينه ارتباطات و رسانه منتشر كرده است. هفته روابط‌عمومي از 27 ارديبهشت و همزمان با روز روابط‌عمومي در تقويم رسمي كشور لغايت دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

نظر شما