يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۴
کد خبر: ۶۱۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کارگاه پنج روزه «من بازيگر» که در بخش کارگاه هاي آموزشي دومين جشنواره تئاتر شهر برگزار شده يک شنبه 29 ارديبهشت به پايان مي رسد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي دومين جشنواره تئاتر شهر، کارگاه "من بازيگر" که  براي آشنايي با بازيگري متد اکتينگ طراحي شده با حضور فرود حيدري در  فرهنگسراي انديشه برگزار مي شود.

فرود حيدري استاد بازيگري متد و دانش آموخته رشته بازيگري از فرانکفورت  آلمان است. اين بازيگر از سال 1993 همکاري خود را با گروه تئاتر و بازي  در شهر کلن آغاز کرده و در نمايش هاي متعدد اين گروه به ايفاي نقش پرداخته است.

کارگاه پنج روزه اين مدرس تئاتر که از 24 ارديبهشت ماه 92 آغاز شده در  روز 29 ارديبهشت آخرين جلسه خود را با حضور 22 تن از هنرجويان و  هنرمندان جوان تئاتر پشت سر مي گذارد.

دومين جشنواره تئاتر شهر با برپايي هشت کارگاه تخصصي در حوزه هاي گريم و ماسک، تئاتر شورايي ، متد اکتينگ ، اريگامي ، ساخت عروسک هاي نمايشي ، از ايده تا اجرا، بداهه پردازي در تئاتر و کارگاه ويژه مربيان و والدين در اريبهشت ،خرداد و تيرماه 92 فصل پربار آموزشي تئاتر را پشت سر مي گذارد.

ثبت نام در اين کارگاه هاي آموزشي همچنان ادامه دارد و علاقه مندان مي توانند از طريق فرهنگسراي ارسباران واقع در پل سيد خندان – خيابان جلفا تلفن :09123716064 و فرهنگسراي انديشه واقع در خيابان شريعتي – نرسيده

به پل سيد خندان جنب پارک انديشه تلفن : 09125060970 براي ثبت نام و کسب اطلاعات بيشتر اقدام کنند.

نظر شما