سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۸
کد خبر: ۶۱۷۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
محسن رضايي گفت: يکي از نامزدهاي انتخاباتي که در آخرين لحظات ثبت‌نام کرده از طريق فرزندش به يکي از اعضاي خانواده‌ام گفت که به سودتان است محسن رضايي به نفع پدر من کنار برود.

به گزارش شهر به نقل از فارس، محسن رضايي امروز در جمع گروهي از هوادارن خود در تهران در پاسخ به سوالي درباره کنار رفتن به نفع هاشمي رفسنجاني اظهارداشت: هر چند از نظر اخلاقي برايم سخت است که دست به افشاگري بزنم ولي به دليل اينکه اين نوع شايعات به صورت حساب شده مطرح مي‌شود ناگزير هستم مطالبي را بيان کنم.

 

رضايي افزود: تاکنون چندبار از سوي برخي ائتلاف‌ها و همچنين از سوي يکي از نامزدهاي انتخاباتي پيشنهاداتي براي کنار رفتن من صورت گرفته که قبول نکردم و تا آخر نيز نخواهم پذيرفت.

 

وي خاطر نشان کرد: 3 ماه پيش يکي از ائتلاف‌ها به من پيشنهاد داد که شما اگر کنار برويد در دولت آينده هر پست و مقامي که بخواهيد به شما مي‌دهيم و 3 روز پيش نيز يکي از نامزدهاي انتخاباتي که در آخرين لحظات ثبت‌نام کرده از طريق فرزندش به يکي از اعضاي خانواده‌ام گفت که به سودتان است محسن رضايي به نفع پدر من کنار برود.

 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود : متاسفم که وضعيت سياسي کشور به سوي معامله‌گري و دنيا طلبي پيش رفته و عده‌اي از آن روحيات شهادت طلبي و خدمت بدون منت براي ملت ايران فاصله گرفته‌اند به فضل پروردگار متعال در دولت خودکاري خواهيم کرد که با اين معامله گري‌ها و دنيا طلبي‌ها مبارزه جانانه صورت گيرد.

 

وي تصريح کرد: 24 سال است که صبر کرديم و دندان روي جگر گذاشتيم تا بلکه نحوه اداره کشور مطلوب تر شود و اهداف انقلاب و آرزوهاي ملت ايران بر آورده گردد، اما متاسفانه منازعات بي حاصل سياسي و سوء مديريت ها و کارشکني دشمنان ملت ايران اجازه نداده است که به تمامي اهداف انقلاب دست يابيم.

 

رضايي در قسمت ديگري از سخنانش گفت: اگر قرار به کنار رفتن باشد بايد ديگران به نفع ملت ايران و جهاد بزرگي که در پيش داريم کنار بروند و شما مطمئن باشيد من تا آخرين لحظه در صحنه انتخابات هستم و به نفع شخص و جرياني کنار نخواهم رفت.

 

وي با بيان اينکه گروه‌ها و جناح‌هاي سياسي به خود زحمت ندهند که مرا از اين مبارزه و جهاد مقدس کنار بزنند افزود: من با خدا معامله کرده و به اين معامله خيانت نمي‌کنم و ملت بزرگ ايران اطمينان داشته باشند که آزادگي خود را به هيچ گروه و جرياني نخواهم فروخت.

 

رضايي در پايان اظهار داشت: آرزوي من اين است که با همه توانايي خود بتوانم مشکلات زندگي مردم و خطراتي که کشورم را تهديد مي‌کند را با کمک رهبر بزرگوار انقلاب و ملت شريف ايران از سر راه بردارم.

نظر شما