شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
سازمان زيباسازي شهر تهران برگزار مي کند:
سازمان زيباسازي شهر تهران کارگاه تخصصي بين‌المللي زيباشناسي و ادراک معماري در شهر را با حضور دکتر يورگ گروتر، محقق و استاد دانشگاه برن سوئيس، داراب ديبا، استاد پرديس هنرهاي زيبا دانشگاه تهران و دکتر جهانشاه پاکزاد، استاد دانشگاه شهيد بهشتي برگزار مي کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، کارگاه آموزشي _ تحليلي "زيبايي شناسي و ادراک معماري در شهر" در قالب يک نشست تخصصي بين‌المللي با حضور دکتر يورگ گروتر، داراب ديبا، استاد پرديس هنرهاي زيبا دانشگاه تهران و دکتر جهانشاه پاکزاد، استاد دانشگاه شهيد بهشتي 5 خرداد ماه در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار مي شود.

 

تعريف علمي از زيبايي در معماري، در روش برنامه‌ريزي، طراحي و نهايتاً مديريت نما و سيماي شهر نقش اساسي دارد. به دنبال برگزاري کارگاه هاي تخصصي بين المللي زيباسازي با محوريت تعاريف و تجربه هاي زيبايي شناسانه معماري، هنر و شهر، در گام بعدي لازم به نظر مي‌رسد تا مباحث کاربردي زيبايي شناسي و ادراک محيط مرتبط با معماري و شهر و مقايسه تطبيقي آن به منظور بهره گيري از تجارب شهرهاي توسعه يافته جهان صورت پذيرد از اين رو کارگاه تخصصي بين‌المللي زيباشناسي و ادراک معماري در شهر برگزار مي شود.

 

علاقه مندان براي شرکت در اين کارگاه تخصصي تا 31 ارديبهشت ماه فرصت دارند از طريق سايت سازمان زيباسازي شهر تهران در آن ثبت نام کنند. به شرکت کنندگان در نخستين کارگاه تخصصي بين‌المللي زيباشناسي و ادراک معماري در شهر گواهي حضور در کارگاه با امضاي اساتيد کارگاه ارائه خواهد شد.

نظر شما