يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
معاونت فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري مترو تهران به تشريح برنامه هاي اين شرکت به مناسبت ايام ماه رجب پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شرکت بهره برداري مترو تهران، به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي اين شرکت و به مناسبت ايام ماه رجب فضاسازي هاي مربوطه با نصب بنر، لمينت و استيکر در فضاي ايستگاه ها و واگن ها صورت مي پذيرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين جعفرپور با اعلام برنامه هايي که به مناسبت ولادت فرخنده امام علي (ع) و ايام البيض اجرا خواهد شد گفت: فضاسازي ايستگاه، نگاه گذر ها در سطح ايستگاه ها با مضامين احاديث و سيره اين امام همام، نصب طرحهاي حجمي مزين به نام حضرت علي (ع) در 10 ايستگاه، اجراي تئاتر مجسمه با موضوع مقاومت در ايستگاه هاي دروازه دولت، هفت تير، وليعصر (عج)، ميدان آزادي و امام خميني(ره) و نيز برپايي نمايشگاه عکس در ايستگاه هاي وليعصر (عج) و تجريش از جمله برنامه هاي اين شرکت در ماه رجب خواهد بود.

 

وي افزود: همچنين جشن ولادت حضرت اميرالمومنين (ع) و امام جواد (ع) با عنوان " ميلاد امام پارسايي " نيز در دو ايستگاه امام خميني (ره) و تجريش در دو نوبت ، 31 ارديبهشت و اول خرداد با حضور مسافرين مترو برگزار مي شود.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي اظهارداشت: به مناسبت ايام سوگواري حضرت زينب (س) علاوه بر فضاسازي ايستگاه ها و واگن ها، تئاتري محيطي با موضوعيت صبر اين بانوي گرامي با نام " بانوي صبر " با حضور عموم مردم و دوستداران ائمه اطهار (ع) در پنج ايستگاه برگزار مي شود.

نظر شما