دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۱۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
با حضور برخي از مسئولان سازمان فرهنگي هنري/
مراسم توديع مدير جديد فرهنگسراي مترو با حضور مدير سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و مديرعامل شرکت بهره برداري مترو تهران و حومه با حضور کارکنان فرهنگسراي مترو در محل فرهنگسرا، برگزار شد.

به گزارش شهر، در اين نشست امير خوراکيان رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با تاکيد بر نقش ويژه فرهنگسراي مترو در انتقال محصولات فرهنگي به مردم گفت: ظرفيت فرهنگي مترو بسيار بالا است و مترو نبايد تنها از زاويه استفاده براي مسائل کلان فرهنگي مطرح باشد. اکنون با حضور معاونت فرهنگي مترو بخشي از اين نگاه و دغدغه پوشش داده شده است و علاوه بر اين براي نياز فرهنگي سازمان نيز مي توان از ظرفيت هاي مترو استفاده کرد.

 

خوراکيان با اشاره به نگاه ويژه سازمان به بحث آموزش اظهار داشت: اکنون تهيه 222 موضوع در حوزه آموزش انجام شده است که اين کار طي 2 سال با تلاش 50 عضو هيات علمي دانشگاه انجام شده است و 30 عنوان کتاب در مرحله آماده سازي قرار دارد.

 

رييس سازمان با اشاره به دغدغه هاي فرهنگي موجود گفت: فرهنگسراي مترو مي تواند براي به ثمر رسيدن اين تلاش ها و به دست مخاطب رسيدن و استفاده اين محصولات از ظرفيت مترو مفيد باشد.

 

وي در ادامه اظهار داشت: اميدواريم در کارکردها با بازنگري در شرايط جديد اتفاق مثبتي رقم بخورد.

 

اميرخوراکيان با قدرداني از زحمات رييس پيشين فرهنگسراي مترو در توصيف رييس جديد فرهنگسرا افزود: امير حسين قرباني فردي پرتلاش و با انرژي بالاست که با فضاي کار فرهنگي آشنايي لازم را دارد و مي تواند از عهده اين مسئوليت برآيد.

 

فعاليت هاي فرهنگي مترو با فرهنگسراي مترو تناقضي ندارند

در ادامه علي محمد قلي ها مدير عامل شرکت بهره برداري تهران نيز با تاکيد بر اينکه فعاليت فرهنگسراي مترو و اقدامات فرهنگي مترو تناقضي با هم ندارد گفت: اگر ده مجموعه فرهنگي هم در اين زمينه مشغول فعاليت باشند باز هم جا براي کار فرهنگي در کشور وجود دارد.

 

وي در پايان با آرزوي موفقيت براي قرباني رييس جديد فرهنگسراي مترو گفت: اميدواريم با فعاليت بهتر فرهنگسراي مترو فعاليت هاي فرهنگي انسجام بهتري پيدا کنند.

نظر شما