دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۱۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
محمد رضا يوسفي با « تبسم خيال » در فرهنگسراي تهران
نوجوانان علاقمند به دنياي داستان با شرکت در کارگاه هاي داستان نويسي " تبسم خيال" ساعاتي از اوقات فراغت خود را با تجربيات محمد رضا يوسفي ، نويسنده ادبيات کودک و نوجوان مي گذرانند.

به گزارش شهر،  روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 ، در کارگاه هاي داستان نويسي " تبسم خيال" محمد رضا يوسفي تجربيات سال ها فعاليت خود در عرصه قصه و داستان را در اختيار نوجوانان علاقمند قرار مي دهد و آنان را با دنياي جذاب و شيرين داستان نويسي آشنا مي کند.

محمدرضا يوسفي يكي از نويسندگان فعال و پركار كشورمان است كه تا به حال بيش از يکصد و پنجاه عنوان كتاب از نوشته‌هايش چاپ و منتشر شده است. وي متولد 1332 در شهر همدان است و بيش از 30 سال است که در عرصه ادبيات کودک و نوجوان فعاليت مي کند.

يوسفي تا كنون بيش از 20 جايزه داخلي و خارجي ادبيات كودك و نوجوان را به خود اختصاص داده كه جايزه كتاب سال جمهوري اسلامي در سال ???? براي كتاب «افسانه بليناس جادوگر» و لوح افتخار IBBY در سال‌هاي 1996 و 1998 از جمله آنهاست و يک بار نيز نامزد دريافت جايزه هانس کريستين آندرسن شده است.«افسانه‌ي شير سپيديال»، «يكي بود، يكي نبود، يك خانم چيني بود»، «اطلسي و نرگسي» و «بابا نمكي و ماه»، از جمله‌ي آثار شاخص و پر استقبال يوسفي است.

کارگاه هاي داستان نويسي " تبسم خيال" هشتم خرداد در فرهنگسراي تهران آغاز مي شود و در قالب 10 جلسه کارگاهي از ساعت 16 تا 18 ميزبان نوجوانان خواهد بود و علاقمندان مي توانند به نشاني انتهاي بزرگراه حکيم غرب ، سه راه دهکده المپيک ، پشت دبيرستان انديشه ، خيابان ساحل ، بوستان باغ نو، مراجعه نموده و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 44143780 تماس بگيرند.

نظر شما