يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۶۱۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
حجت الاسلام خاموشي، دبير ائتلاف پيشرفت، خبر انتخاب علي اکبر ولايتي به عنوان کانديداي مورد حمايت جامعتين را تکذيب کرد.

به گزارش شهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سيد مهدي خاموشي، دبير ائتلاف پيشرفت، اخباربرخي رسانه ها مبني بر انتخاب علي اکبر ولايتي به عنوان کانديداي مورد حمايت جامعتين را تکذيب کرد.

 

وي با اشاره به جلسه شب گذشته ائتلاف پيشرفت با جمعي از اعضاي جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم که با حضور آيت الله مهدوي کني دبير کل جامعه روحانيت برگزارشد، افزود: سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مباني اصول‌گرايي و تأکيد بر «مشروعيت، مقبوليت و کارآمدي» به‌عنوان اصول اوليه و مشترک ائتلاف، طي جلساتي متعدد و نهايتاً در جلسه دوشنبه ششم خرداد که با بزرگان روحانيت برگزار شد؛ به اين نتيجه رسيدند که پيروزي ائتلاف در گروي حضور اعضاي آن در صحنه است.

 

دبير ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرايان ادامه داد: اعضاي ائتلاف با احترام و صميميت کامل به اين تصميم مشترک رسيدند و همکاري و تعامل خود را بيش از پيش استمرار بخشيده پس از پيروزي در انتخابات نيز آن را ادامه خواهند داد.

 

وي افزود: در اين جلسه اعضاي ائتلاف سه‌گانه ضمن بررسي آرايش سياسي صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اوليه و نيز تأکيد بزرگان روحانيت، براي ادامه فعاليت در رقابت‌هاي انتخاباتي به تصميم مشترک رسيدند.

 

براساس اين گزارش برخي رسانه ها نقل کردندکه در اين جلسه مقرر شده است که علي اکبر ولايتي کانديداي مورد حمايت جامعتين است.

 

دبير ائتلاف سه گانه اصولگرايان از پيگيري قانوني خبرسازي اين سايت خبر داد.

 

وي افزود: اينگونه خبر سازي هاي ناشيانه کار کساني است که از رقابت بازمانده اند و تلاش دارند با انحراف افکار عمومي فضاي انتخابات را نا سالم سازند و لذا پيگرد و برخورد دستگاههاي مسئول با اين شبه رسانه ها ضروري است.

نظر شما