شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۲۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
شيوه اجراي مناظره امروز جسارت به ساحت شريف مردم ايران بود. بنده با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به اين شيوه اعلام کردم/ بهتر است دوستان محترم هر چه زودتر تمهيدي بينديشند براي اينکه شرايطي را فراهم آورند که مردم شريف قدرت انتخاب اصلح را پيدا کنند و نيز شان نامزدها حفظ شود.

به گزاش شهر، محسن رضايي در گفت و گو با پايگاه خبري ايران من سلام ضمن تشکر از زحمات فراوان همکاران صدا و سيما گفت: ظاهرا آنها در طراحي مناظره هاي امسال از ترس حوادث سال 88 از سوي ديگر بام افتادند. او با اشاره به اينکه شيوه اجراي مناظره امروز در شان مردم ايران و نامزدهاي ريئس جمهوري نبود گفت: شايد بهتر اين باشد که هفت کارشناس مجرب با نامزدها مناظره کنند.

 

او در اعتراض به شيوه مناظره روز جمعه اذعان کرد: ما حق نداريم حتي يک لحظه وقت مردم را تلف کنيم. اين برنامه و نوع طراحي آن باعث شد تا حرف ها بريده بريده مطرح شوند و کانديداها نتوانند به خوبي از برنامه هاي خود دفاع کنند. وي افزود: تيم کارشناسي ما روزها و ساعت ها روي يک برنامه که مشتمل بر 14 جلد کتاب است و سايت ويکي رضايي (که از پشتوانه بيش از 100 هزار کارشناس، نخبه استاني، شهرستاني و تسهيلات ميداني برخوردار است) کار کرده اند، چطور مي شود در يک فرصت سه دقيقه اي از اين برنامه دفاع کرد.

 

رضايي خاطر نشان کرد: شيوه اجراي مناظره امروز جسارت به ساحت شريف مردم ايران بود. بنده با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به اين شيوه اعلام کرده و در حال بررسي اين موضوع براي شرکت يا عدم شرکت در مناظره هاي بعدي هستم و اين نظر را به ستاد انتخاباتي وزارت کشورنيز اعلام خواهم کرد بهتر است دوستان محترم هر چه زودتر تمهيدي بينديشند براي اينکه شرايطي را فراهم آورند که مردم شريف قدرت انتخاب اصلح را پيدا کنند و نيز شان نامزدها حفظ شود.

نظر شما