سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۲۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
نامزد انتخابات رياست‌جمهوري گفت: در دولت من جريان‌هاي‌ اتوبوسي که هر لحظه عده‌اي سوار و پياده شوند جايگاهي ندارد.

به گزارش شهر به نقل از فارس، محسن رضايي عصر امروز در سفر يک روزه و کوتاه به استان کهگيلويه و بويراحمد و در جمع مردم مرکز اين استان در مصلاي امام خميني شهر ياسوج اظهار کرد: در آستانه انتخاباتي بزرگ قرار داريم که بايد در آن حماسه سياسي براي نيل به حماسه اقتصادي مد‌نظر رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.

 

نامزد انتخابات رياست‌ جمهوري در ادامه با بيان اينکه عشاير در خلق حماسه‌ها همواره جلوتر از ديگران بوده‌اند، افزود: مهدي باکري از عشاير آذربايجان، شوشتري از عشاير خراسان و بروجردي از فرزندان عشاير لر بوده‌اند و امروز کسي حق ندارد به عشاير توهين کند.

 

همين دست‌هاي پهن منجر به آزادسازي خرمشهر شدند

 

رضايي با انتقاد از مطلبي که عليه وي در برخي سايت‌ها آمده بود، ابراز کرد: اين دست‌هاي پهن منجر به فتح خرمشهر و رفع حصر آبادان شدند و به همين خاطر توهين به خود را مي‌پذيريم ولي توهين به يک قوم بزرگ را نمي‌پذيرم.

 

نامزد انتخابات رياست‌جمهوري از برنامه‌هاي خود براي باز کردن راه گفت و افزود: خوشحال نيستيم که تحريم شده‌ايم ولي خوشحاليم که بيدار شده‌ايم، ناراحت هستيم که چرا به ما ظلم شده و محاصره اقتصادي هستيم ولي خوشحاليم که فشارها ملت را بيدار مي‌کند و در سال‌هاي آينده آن‌چنان حماسه درست مي‌کنيم که خودشان بيايند و بگويند اشتباه کرديم.

 

قرارگاه اقتصادي پي‌ريزي مي‌کنم

 

رضايي با اشاره به اينکه خودم را براي چنين کاري آماده کرده‌ام و نيامده‌ام که عده‌اي بروند و من جاي آنها بنشينم، تصريح کرد: براي پي‌ريزي يک قرارگاه اقتصادي آمده‌ام که با کمک همه مردم و اقشار مختلف يک شگفتي ديگر ايجاد کنيم.

 

وي موضوع امروز را موضوع جهاد اقتصادي دانست و گفت: همه چيز در اين کشور داريم و کمبودي از نظر منابع و معادن احساس نمي‌شود و امروز از چين و کره در منابع و معادن جلوتريم.

 

نامزد انتخابات رياست‌جمهوري از مديريت گلوله‌هاي برفي در صورت اعتماد مردم به خود در کشور گفت و افزود: در هشت سال دفاع مقدس جوانان گمنامي را تبديل به اسطوره کرديم که بهمني بزرگ را تشکيل دادند و ارتش بعثي را نابود کردند.

 

نبايد مردم را پشت سر چند نفر نگه داشت

 

وي با انتقاد از اينکه برخي حساب روي جوانان باز نمي‌کنند، تصريح کرد: روش مديريت من اين است که آدم‌هاي گمنام را پيدا کرده و سپس آن‌ها را تبديل به قهرمانان ملي مي‌کنم.

 

رضايي با اشاره به اينکه دنبال ايران بزرگ اسلامي هستيم، عنوان کرد: با فکر، تواضع، اخلاق و فداکاري مي‌توان تحريم‌ها را از سر راه برداشت و حماسه اقتصادي رقم زد.

 

وي از هشدار ديروز و اخطار امروز خود گفت و افزود: نبايد سر مردم شيره‌مالي کنيم و اجازه دهيم ملت ايران يک عظمت ديگر ايجاد کند.

 

رضايي در بخش ديگري از سخنان خود به مديريت‌هاي اتوبوسي هم گريزي زد و گفت: در دولت خود به اين جريان‌هاي اتوبوسي که عده‌اي مي‌آمدند و مي‌رفتند پايان مي‌دهم و هر کس نظام و امام و انقلاب و رهبري را دوست داشته باشد در دولت من جاي خواهد داشت.

 

اين نامزد انتخابات رياست‌جمهوري با ذکر اينکه بايد از همه توانمندي‌ها استفاده کنيم، خاطرنشان کرد: نمي‌توانيم همه مردم را پشت سر چند نفر نگه داريم.

نظر شما