دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۲۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
در سالگرد ارتحال امام خميني (ره) صورت مي گيرد/
معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت : شهرداري تهران همانند سال هاي گذشته ، با تمام توان خود در برگزاري هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) حضور خواهد داشت.

به گزارش شهر،مجتبي عبداللهي ضمن بيان اين مطلب به شکل گيري کميته هاي شهرداري در ستاد ارتحال اشاره کرد و افزود : در مراسم سال جاري ، کميته ها با نگاه تخصصي تر افزايش يافته و 7 کميته در اين خصوص فعاليت خواهند کرد.

 

وي اظهار کرد: هماهنگي و امور مناطق و سازمان ها ، خدمات ايمني ، ترافيک ، درمان و .. از جمله اين کميته هاست که جلسات هماهنگي آنها از فروردين ماه آغاز شده است .

 

معاون خدمات شهري شهرداري همچنين از به کارگيري توان و ظرفيت نيروهاي بسيج شهرداري و شهرياران جوان خبر داد و گفت: اين نيروها در امر راهنمايي زائران تهراني و شهرستاني که در مراسم شرکت مي کنند فعاليت خواهند کرد همچنين ستاد گمشدگان نيز توسط اين نيروها ، به زائران خدمات ارائه خواهد داد.

 

عبدالهي در ادامه از تقسيم بندي محدوده حرم مطهر به 21 پهنه خبر داد و افزود: در اين پهنه ها براساس تقسيم بندي ،اقدامات عمراني و خدمات شهري به انجام رسيده است، يک پهنه نيز در محدوده جماران ايجاد شده است.

 

وي اظهارکرد: در 6 پهنه در نظر گرفته شده در محدوده حرم مطهر نيز فرهنگسرايي براي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي ، برگزاري مسابقات و محصولات فرهنگي با موضوع انديشه و شخصيت بنيانگذار جمهوري اسلامي داير خواهد شد.

 

معاون خدمات شهري شهرداري از درنظرگرفتن 10 نقطه براي پذيرايي از زائران خبر داد و افزود: در محدوده حرم مطهر ، فضاي پارکينگ براي زائران نيز در نظر گرفته شده است.

نظر شما