دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
محسن رضايي گفت : رابطه بين دولت و مردم بايد يك جاده دو طرفه در همه امور باشد.

به گزارش شهر، رضائي يكي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري در جمع مردم گرگان گفت:دولتمردان بايد در همه عرصه ها و تصميم گيري ها از مردم استفاده كنند زيرا مردم هميشه در همه صحنه ها به خصوص انتخابات، راهپيمائي ها و دفاع از نظام بطور خودجوش حضور حماسي و يكپارچه دارند.

 

وي ادامه داد: دولتمرداني كه مردم آنان را كشف كرده و سكان مديريت كشور را به دست آنها مي دهند بايد در برابر همان مردم پاسخگو باشند.

 

وي در ارتباط با استفاده از مردم در همه امور در صورت پيروزي در انتخابات اظهار كرد: حاضرم تمام منابع، معادن و مناطق سرسبز كشور را بدهم اما جوانان پرشور، باشكوه و بانشاط را به من بدهند تا كوير را به گلستاني تبديل كنم.

 

رضائي گفت: در دل اين جوانان گنج عظيم و پرانرژي نهفته است، تنها بايد به من اين گنج ارزشمند داده شود تا نشان دهم با اين مخزن بزرگ و ارزشمند و با داشتن معادن، منابع و ذخاير غني مي توان ايران را به بزرگترين كشور در منطقه خاورميانه تبديل كرد.

 

وي تاكيد كرد: جوانان اين مرز و بوم دو بار تاكنون ضمانت كار را ثابت كرده اند كه يكي در دوران پيروزي انقلاب اسلامي و ديگري در دوران دفاع مقدس بود.

 

وي همچنين خاطرنشان كرد: مردمسالاري يعني مشاركت و حضور مردم در همه عرصه و پاسخگوئي دولتمردان نيز در همه عرصه ها چه در بحث اقتصاد و چه در بحث فرهنگ و چه مباحث ديگر كه بايد به خوبي در كشور اجرائي شود.

 

رضائي ادامه داد: دولت بايد كارها را به دست مردم بدهد و نظارت بر امور و كارها برعهده خودش باشد.

به گفته وي اقتصاد بايد با برنامه ريزي باشد و به همين منظور شوراي عالي اقتصاد ملي ايران را تشكيل خواهم داد تا بتواند در همه موارد اعم از خشكسالي، تعطيلي كارخانجات به سرعت وارد شده و مشكلات را حل كند.


منبع: ايرنا

نظر شما