شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۲۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
برگزاري سومين جشنواره شوق انتظار/
مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران، از برگزاري سومين دوره جشنواره شوق انتظار در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد و گفت: سومين جشنواره شوق انتظار از 25 خرداد ماه در کليه مناطق شهر تهران برگزار شده و تا 3 تيرماه ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، سيد محمد جواد شوشتري از نورپردازي ويژه خيابان وليعصر(عج) از سوي سازمان زيباسازي در زمان برگزاري اعياد شعبانيه خبر داد و گفت: سازمان زيباسازي شهر تهران به طور تخصصي و ويژه در حال بررسي نورپردازي خيابان وليعصر (عج) و چند کانون ويژه در اعياد شعبانيه است.

 

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به اينکه سومين جشنواره شوق انتظار با هدف ساماندهي و ارتقاي کمي و کيفي جشن‌هاي مردمي اعياد شعبانيه و جشن نيمه شعبان برگزار مي شود، ادامه داد: در اين جشنواره طبق روال سالهاي گذشته شهر تهران با مشارکت شهروندان و شهرداري مناطق آذين بندي، نورپردازي و زيباسازي مي شود.

 

او با تاکيد بر اينکه اين جشنواره تلاش مي‌کند از يک سو آذين بندي محلات، کوچه‌ها و خيابان‌هاي شهر تهران را با مشارکت شهروندان ساماندهي کرده و از سوي ديگر به منظور مناسب‌سازي آذين بندي ساختمان‌ها و ميادين شهر در شهروندان و مسئولان ايجاد رقابت کند، افزود: علاوه بر انتخاب کوچه و خيابان برتر در زمينه آذين بندي، مسجد برتر، دبيرشورايار برتر و تعدادي از مناطق شهري برتر نيز در اختتاميه اين جشنواره معرفي مي شوند.

 

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با بيان اينکه اختتاميه جشنواره شوق انتظار در انتهاي ماه شعبان برگزار مي شود، گفت: در اين جشنواره، در هر منطقه ستادي به منظور ارزيابي و داوري طرح‌هاي آذين بندي تشکيل مي‌شود.

 

شوشتري با بيان اينکه شاخص‌هاي داوري اين جشنواره در سه حوزه فني، هنري – محتوايي و اجتماعي پيش بيني شده است افزود: در اين جشنواره اقلامي که با توجه به استاندارد الگوي مصرف و محيط زيست توليد شده است با همکاري شوراياري‌هاي تهران در اختيار محلات قرار داده مي‌شود تا گروه‌هاي مردمي با استفاده از آنها محلات را آذين بندي کنند.

 

به گفته مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران، شوراياران محلات مختلف پس از آذين بندي از فعاليت‌هاي خود گزارش تصويري تهيه کرده و اين گزارش‌هاي مصور را به کميته منطقه‌اي که مرکب از شوراي فرهنگي – اجتماعي مناطق است، ارسال کرده و اين کميته‌ها بر اساس شاخص‌هاي تعيين شده محلات برتر را انتخاب مي‌کنند.

 

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با تاکيد بر اينکه ستاد مرکزي جشنواره که در ادارات زيباسازي مناطق شهرداري مستقر هستند از ميان ساختمان‌ها و ميادين مناطق، برترين سازمان‌ها، ادارات و مناطق شهرداري را در زمينه آذين بندي اعياد شعبانيه انتخاب مي‌کنند، افزود: همانند سالهاي گذشته نمايشگاه عکس از آذين بندي‌هاي تهران در قالب اين جشنواره برگزار مي‌شود که امسال عکس‌هاي برتر هر سه دوره جشنواره براي علاقه‌مندان به نمايش در خواهد آمد.

نظر شما