چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
مديرعامل سازمان بازنشستگي کشوري از تحت پوشش قرار گرفتن دو ميليون و 500 هزار نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان زير چتر بيمه طلايي درمان خبر داد.

به گزارش شهر ، ايراندخت عطاريان در مراسم تجليل از مجريان طرح ملي بيمه طلايي که در محل نهاد رياست جمهوري برگزار شد، گفت: صندوق بازنشستگي کشوري افتخار دارد که در دهه چهارم انقلاب اسلامي، دهه پيشرفت و عدالت، ثمره دستاوردهاي درخشان و ماندگار اقدامات انجام شده براي بازنشستگان کشوري را جشن مي گيرد.


وي ضمن تبريک اعياد شعبانيه به تمامي بازنشستگان کشوري درباره اجراي بيمه طلايي در سال جاري افزود: اواخر سال گذشته با اختصاص 100 ميليارد تومان اعتبار از سوي دولت، ايده ملي پياده سازي بيمه طلايي درمان به عنوان يک بيمه تکميلي ارتقا يافته در سراسر کشور براي يک ميليون و 150 هزار بازنشسته کشوري محقق شد. امسال نيز صندوق بازنشستگي کشوري با پيروي از فرامين و دستورات مقام معظم رهبري در خصوص حل مشکلات درماني مردم بيمه طلايي افراد تحت تکفل بازنشستگان را از سه ماهه دوم اجرا خواهد کرد.


عطاريان حذف پرداخت وجه نقد، کاهش بوروکراسي و طي کردن مراحل اداري و حذف ارتباط مالي ميان بيمار و پزشک را از مهمترين ويژگي‌هاي اين طرح ملي عنوان کرد و افزود: گرايشها و نظر سنجي‌هاي صورت گرفته از بازنشستگان کشوري نشان هنده آن است که صندوق بازنشستگي کشوري در تحقق سرمايه و اهداف خود در بيمه طلايي درمان به نتايج و دستاوردهاي مورد نظر دست يافته و از طريق اين خدمت جديد توانسته است بخش عظيمي از نيازهاي درماني بازنشستگان را تامين کند.


وي با تقدير از زحمات و تلاشهاي مجريان بيمه طلايي به ويژه کارکنان صندوق بازنشستگي کشوري وسازمان بيمه‌گر اظهار کرد: با حمايت دولت امسال 190 ميليارد تومان اعتبار در بودجه کل کشور براي بيمه طلايي 2 ميليون و500 هزار نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان اختصاص يافته است که اين اقدام صندوق در راستاي تامين رفاه بازنشستگان پاسخي به نيازهاي درماني اين قشر فرهيخته محسوب مي‌شود.

نظر شما