شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۲۳۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰
رهبر معظم انقلاب در نخستين دقايق پس از آغاز راي گيري براي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراها آراي خود را به صندوق انداختند .
به گزارش شهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر رهبر انقلاب، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اولين دقايق آغاز رأي گيري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با حضور در محل صندوق سيار 110 در حسينيه امام خميني (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با تبريک اعياد شعبانيه، حضور موثر، بهنگام، همگاني و پر شور ملت در انتخابات را داراي اهميت فراوان دانستند و تأکيد کردند: مردم عزيز ايران با شوق و انگيزه وارد صحنه انتخابات شوند و بدانند که سرنوشت کشور و سعادت ملت، به وابسته به حضور و انتخاب آن‌هاست.

رهبر انقلاب اسلامي، تأثير اساسي حضور مردم در سرنوشت کشور را دليل تبليغات منفي و متراکم مخالفين و دشمنان ملت خواندند و افزودند: دشمنان تلاش زيادي کردند که با ايجاد يأس و بدبيني، مردم پاي صندوق‌هاي رأي نيايند و براي تحقق اين هدف، پا را از کارشکني‌هاي رسانه‌اي نيز فراتر نهادند و در اين دوره، سياستمداران و شخصيت‌هاي غربي وابسته به جبهه دشمن، بطور علني عليه حضور مردم فعاليت مي‌کنند.

ايشان با اشاره به اظهارات مقامات امريکايي که گفته‌اند ما انتخابات ايران را قبول نداريم، خاطرنشان کردند: نظر دشمنان، هيچ‌گاه اهميتي براي مردم ايران نداشته و ملت هميشه خودش تشخيص داده که به چه چيزي نياز دارد و مصلحت کشور در چيست و بر همان اساس، نيز انتخاب کرده و خواهد کرد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با توصيه به عموم مردم براي حضور اول وقت در پاي صندوق‌هاي رأي، در خصوص انتخابات رياست جمهوري افزودند: هيچ‌کس حتي نزديکان، از رأي بنده اطلاع ندارند و مردم وظيفه دارند که در خصوص انتخابِ خود، تحقيق کنند.

رهبر انقلاب اسلامي در رابطه با انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز خاطرنشان کردند: بنده در اين انتخابات به 31 نفر رأي دادم که برخي از آن‌ها را از نزديک مي‌شناختم و برخي افراد ديگر را بر اساس اعتماد به يکي از فهرست‌ها انتخاب کردم.

ايشان همچنين با اظهار اميدواري در خصوص اينکه نتيجه انتخابات در جهت خير کشور و مردم و موجب سعادت و رفاه مادي و معنوي ملت باشد، خطاب به برگزار کنندگان انتخابات تأکيد کردند: رأي مردم يک امانت و حق الناس است که در دست مسئولان صندوق‌ها و شمارش کنندگان آرا قرار دارد و بايد در اين زمينه دقت زيادي بخرج داده شود.

نظر شما