شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۶۲۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲
قائم مقام رسانه ملي با بيان اينکه در صورتي که انتخابات به دور دوم کشيده شود تبليغات نامزدها بعد از تاييد نتيجه انتخابات توسط شوراي نگهبان آغاز مي شود، گفت: رسانه ملي پيش بيني لازم را براي برگزاري مناظره در دور دوم انتخابات کرده است و آمادگي لازم را براي برگزاري مناظرات دارد.

 به گزارش شهر ، محمود اشتري در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده براي برگزاري مناظره ميان کانديداها در صورت به دور دوم کشيده شدن انتخابات گفت: در صورت کشيده شدن انتخابات به مرحله دوم طي وقت کمي که براي تبليغات نامزدها بعد از اعلام نتايج و تاييد شوراي نگهبان داريم صدا و سيما آمادگي لازم براي برگزاري مناظرات و برنامه هاي تبليغاتي را دارند.


وي افزود: صدا و سيما دکورهاي مناظره را حفظ کرده است که اگر دستور داده شود مناظره ها را براي دور دوم برگزار کنيم.


قائم مقام صدا و سيما با بيان اين که در صورت کشيده شدن انتخابات به مرحله دوم جلساتي با نمايندگان کانديداها خواهيم داشت گفت: رسانه ملي نظرات نمايندگان کانديداها را در مورد مناظره ها جويا مي شود و در اين زمينه آمادگي کامل را داريم اما در مورد کميت و کيفيت برنامه ها در مرحله دوم بايد برنامه ريزي شود.


وي تصريح کرد: طبق قانون پس از تاييد شوراي نگهبان برنامه ريزي صورت مي گيرد و جزئيات آن به اطلاع مردم و کانديداها خواهد رسيد.


قائم مقام صدا و سيما در مورد ارزيابي اش از مناظره هاي انتخاباتي افزود: مناظره ها بسيار خوب بود و اعتماد مردم را نسبت به رسانه 80 درصد بيشتر کرد.


اشتري افزود: سعي مي کنيم اين الگوي خود را ادامه دهيم چرا که ظرفيت آن را در سازمان داريم و الان هم برخي برنامه هاي سياسي با موضوعات مختلف در رسانه ملي پخش مي شود.


به گزارش مهر، شوراي نگهبان تا دو روز بعد از اعلام نتايج توسط وزارت کشور فرصت دارد که نتايج انتخابات را تاييد کند.

نظر شما