سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۲۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران ضمن تشريح ويژه برنامه هاي ورزشي شهرداري تهران با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان گفت: تا پايان خرداد ماه خانه هاي ورزش سراي محلات پايتخت تجهيز و از اول تير ماه بهره برداري از آنها براي استفاده عموم شهروندان تهراني به انجام مي رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، سيد محمد حاج آقامير با بيان اين مطلب اظهارداشت: در فصل تابستان مجموعه هاي ورزشي شهرداري تهران در سانس هاي تفريحي تا ساعت 24 به ارائه خدمات ورزشي مي پردازند و مجموعه هايي که معارض نداشته و هيچ گونه مزاحمتي ايجاد نمي کنند تا ساعت دو صبح فعال هستند و بدين ترتيب در تمامي مجموعه هاي ورزشي سانس هاي تفريحي از 12 شب تا دو صبح به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

 

وي ادامه داد: در سه ماه تابستان 70 مدرسه فوتبال در مجموعه هاي ورزشي راه اندازي مي شود و هم اکنون مدارس شنا نيز در 30 مجموعه ورزشي راه اندازي شده است.

 

آقامير با اعلام اين مطلب که از 25 خرداد ماه سال جاري پارک آبي آزادگان آغاز به کار کرده و تا پايان فصل تابستان به غير از ماه رمضان، فعال خواهد بود، گفت: شهر ورزش هم که در بوستان ولايت مستقر شده از صبح تا شب بازي هاي هيجاني همچون رالي، موتور سواري دو چرخ و چهار چرخ، راپل، ماشين سواري، کارتينگ و ... را برگزار مي کند و يک مدرسه فوتبال نيز در شهر ورزش ايجاد شده است.

 

رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران با بيان اينکه برگزاري مانور ناجيان غريق در بحث آمادگي ناجيان در فصل تابستان در سه دوره برگزار مي شود، افزود: در ميان اين فعاليت ها برنامه اسب سواري سمند نيز در سرخه حصار به غير از شنبه ها همه روزه فعال است.

 

وي با بيان اينکه بحث ايستگاه هاي تندرستي در تمام طول فصل تابستان فعال است، گفت: ايستگاه هاي تندرستي ويژه آقايان به 800 ايستگاه و ويژه بانوان هزار و 100 ايستگاه توسعه پيدا مي کند.

 

آقامير اضافه کرد: برگزاري مسابقات درون ايستگاهي همچون تنيس روي ميز، شطرنج، واليبال براي آقايان و اسکيت، دو ميداني و مباحث آمادگي جسماني ويژه بانوان ، برگزار مي شود و برنامه زنگ ورزش نيز 5شنبه ها و جمعه ها برپا است.

 

رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله اول و دوم ليگ محلات و المپياد محلات نيز در تابستان امسال برگزار مي شود و بخش منطقه اي و فرامنطقه اي آن درمهر ماه آغاز مي شود.

 

وي در خصوص برنامه هاي ورزشي ويژه ماه شعبان نيز عنوان کرد: امسال جشنواره هاي ايام شعبانيه در سطح تمامي 374 محله شهر تهران به صورت جشنواره هاي فرهنگي، ورزشي و هنري برگزار مي شود و در قالب برگزاري جشنواره شکوفا، جشنواره بازي هاي مهيج با عنوان بازي هاي رايانه اي به انجام مي رسد.

 

وي همچنين از برگزاري جشنواره هاي پياده روي و کوهپيمايي در بحث تفريحات ورزشي تابستان سخن گفت و افزود: ارائه خدمات ورزشي در قالب طرح منزلت اجتماعي نيز توسعه مي يابد و براي اقشار خاص نيز مانند خانواده شهدا، جانبازان، بسيج و ...تسهيلات ويژه در نظر گرفته شده است.

نظر شما