شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۲۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
توسط باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري برگزار مي‌شود/
سومين نشست کانون سينمايي پايتخت با نمايش و نقد فيلم «شکار» فردا چهارشنبه در مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري شهر تهران، برگزار مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري شهر تهران، در سومين نشست کانون سينمايي پايتخت، فيلم «شکار» (The hunt) ساخته « توماس وينتربرگ » با حضور « محمدرضا مقدسيان» منتقد سينما نمايش و نقد مي شود.

اين نشست چهارشنبه 29خرداد ساعت 18 در مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري شهر تهران برگزار مي شود.


اين فيلم محصول سال 2012 سينماي دانمارک و يکي از موفق ترين آثار حاضر در جشنواره کن سال گذشته بوده است. اين فيلم در کنار کانديداتوري دريافت نخل طلاي بهترين فيلم جشنواره کن 2012 موفق به دريافت نخل طلاي بهترين بازيگر مرد براي بازي «مدس ميکلسن» شده است.

 

داستان اين فيلم مصداق واضح مسئله سهل و ممتنع قضاوت است و حکايت شک و بدگماني اهالي يک شهر کوچک به مردي جوان و محبوب است و روايتگر تغيير ناگهاني رفتار اطرافيان و درگيري هاي روحي و رواني اين شخصيت و نحوه تعامل اهالي شهر و دوستان سابقش با او است.

 

 

کانون سينمايي پايتخت از سوي باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري با حضور گروهي از منتقدان و نويسندگان سينمايي فعال در مطبوعات ايران و همراهي گروهي از فارغ التحصيلان و دانشجويان رشته هاي مرتبط با سينما و هنرهاي نمايشي با هدف معرفي و تحليل آثار کوتاه و بلند برتر سينماي ايران و جهان فعاليت مي کند.

 

علاقه مندان براي حضور در اين برنامه مي توانند به اين مرکز به نشاني ميدان وليعصر(عج)، ابتداي بلوار کشاورز، نبش خيابان شهيد برادران مظفر، پلاک 28مراجعه و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 88800616 تماس حاصل نمايند.

مطالب مرتبط
نظر شما