دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
کنکور 92 با رقابت يک ميليون و 83 هزار و 571 داوطلب در روزهاي ششم، هفتم و هشتم تيرماه، برگزار مي‌شود و کارت اينترنتي ورود به جلسه آزمون از روز يکشنبه دوم تير ماه توزيع مي‌شود.

به گزارش شهر، سازمان سنجش در توصيه به کنکوري‌هاي 92 تاکيد مي‌کند با توجه توزيع اينترنتي کارت شرکت در آزمون سراسري 92 از روز يکشنبه آينده (دوم تيرماه) تا روز چهارشنبه (پنجم تيرماه)، در زمان مقرر به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مندرج روي کارت اعتباري ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه يا شماره پرونده و کد رهگيري و شماره شناسنامه، يک نسخه پرينت از کارت شرکت در آزمون خود تهيه کنند.

 

همچنين داوطلباني که در دو يا سه گروه آزمايشي، متقاضي شرکت در آزمون سراسري شده‌اند، بايد علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، بر حسب مورد نسبت به پرينت کارت گروه آزمايشي دوم يا دوره‌هاي آزمايشي دوم و سوم خود اقدام کنند.

 

براي شرکت در جلسه آزمون سراسري، همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملي يا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامي است.

 

چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات کاربري مورد نياز، موفق به کارت شرکت در آزمون خود نمي‌شود، بايد با همراه داشتن کارت ملي يا شناسنامه عکس‌دار، شخصا از روز دوشنبه سوم تير تا روز چهارشنبه پنجم تيرماه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 بر اساس جدول مندرج در اطلاعيه توزيع کارت آزمون سراسري 92 در سايت سازمان سنجش، به باجه رفع نقص حوزه ذي‌ربط مراجعه کند.

 

داوطلبان بايد براي ويرايش اطلاعات مورد نظر، به بندهاي مربوط به آن در اصل اطلاعيه سازمان درباره تاريخ، نحوه پرينت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسري سال 92 در سايت سازمان سنجش، مراجعه کنند.

 

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملي يا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامي است.

 

همچنين در حوزه‌هاي امتحاني صبح‌ها راس ساعت 7 و بعدازظهرها راس ساعت 14:30 بسته خواهد شد و شروع فرآيند آزمون صبح‌ها راس ساعت 7:30 و بعدازظهرها راس ساعت 15 آغاز مي‌شود، بنابراين، از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در سالن‌هاي امتحاني به حوزه‌هاي امتحاني جلوگيري خواهد شد.

 

هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون، علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي مربوطه، بايد اصل کارت ملي يا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاک‌کن و يک سنجاق يا سوزن به همراه داشته باشند.

 

داوطلبان از آوردن وسايل اضافي از جمله کيف دستي، ساک دستي، پيجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشين حساب، هر گونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اکيدا خودداري کنند.

 

منبع: ايسنا

نظر شما