يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۶۵۵۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
شهردار منطقه 7 ار برپایی ایستگاه نسیم بهشت در میدان امام حسین (ع) در ایام مبارک ماه رمضان با هدف پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره دینی شهروندان خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر رمضان میرعباسی با اعلام این خبر گفت: با توجه به جوان بودن جمعیت و نیاز روزافزون شهروندان به ارتقاء آگاهی نسبت به مسائل دینی و شرعی و همچنین به منظور رفاه حال شهروندان، اداره آموزش های شهروندی منطقه اقدام به برپایی ایستگاه با عنوان نسیم بهشت در میدان امام حسین (ع) در ایام مبارک ماه رمضان با هدف پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره دینی شهروندان کرده است.

وی افزود: در این ایستگاه روحانیون پاسخگوی مسائل شرعی مردم از جمله شکیات نماز، احکام روزه، خمس و زکات، حق الناس، اعمال شبهای قدر و ...همه روزه از ساعت 17 تا 20 هستند.

دکتر میرعباسی با اشاره به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با عنوان "ماه مهربانی "در سطح منطقه، تصریح کرد: برنامه افطار تا سحر " جشن بندگی" در میدان امام حسین (ع) از روز اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر برگزار می شود که علاوه بر پوشش خبری و پخش مستقیم این برنامه از رسانه ملی، شهروندان در شبهای ماه مهربانی، مهمان ویژه برنامه های مناطق 13،12،7 و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند.

وی با بیان اینکه در محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا نمایشگاه و غرفه های موسسات خیریه نیز برپا می شود، یادآور شد: سفره افطاری و اطعام، مراسم ختم گروهی قرآن کریم، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جشنواره نان و خرما، گذر فرشته ها(برنامه نمایشی ویژه کودکان)، ایستگاه ورزشی، جشن ویژه ولادت امام حسن(ع)، ویژه برنامه سوگواری شبهای قدر و ایستگاه رادیویی از جمله ویژه برنامه هایی است که در برنامه افطار تا سحر برگزار می شود

نظر شما