يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۶۵۶۱۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران از اختصاص مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی به وانت بار خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران،رضا قدیمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این مرکز که در خیابان فدائیان اسلام قرار دارد روزهای جمعه به کارشناسی و خرید و فروش وانت بار اختصاص دارد همچنین مرکز شهید رجایی در روزهای پنج شنبه ویژه خرید و فروش موتورسیکلت است.

وی با بیان اینکه با تفکیک پذیری خودروها و ایجاد تغییراتی در برخی مراکز شرایط مطلوب تری برای خدمات رسانی فراهم شده است، افزود: این امر به دلیل اختصاصی کردن برخی مراکز و همچنین مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی ایجاد شده است که مانع از ازدحام بی نتیجه مراجعان شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر همچنین گفت: اختصاصی کردن خودرو وانت در این مرکز باعث ارزیابی بهتر کارشناسان نیز شده است.این درحالی است که همچون مراکز دیگر در این مرکز نیز همه خدمات دهی اعم از قولنامه، معاینه فنی، کارشناسی خودرو و... انجام می گیرد.
 
قدیمی افزود : در حال حاضر بین 600 تا 700 خودروها در روزهای جمعه به این مرکز مراجعه می‌کنند.بر اساس این گزارش ، مرکز خرید و فروش خودروی آیت ا.. سعیدی نیز اوایل سال جاری به خرید و فروش خودروی پراید اختصاص یافت و با استقبال شهروندان مواجه شد به طوری که حدود 800 دستگاه خودروی پراید در روزهای جمعه دراین مرکز کارشناسی می شود.
نظر شما