يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۵۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
چهارمين دوره مسابقات فوتبال جام ستاره ها فردا شب در حالي پس از دو روز تعطيلي از سر گرفته مي شود که رويارويي استقلال و پرسپوليس بازي مهم اين شب است.
به گزارش شهر به نقل از ورزش 3، پرسپوليس که در گروه يک جام ستاره ها دو بازي نخست خود را با پيروزي پشت سر گذاشته، براي تثبيت صدرنشيني تنها به يک تساوي نياز دارد و اين در حالي است که استقلال به نتيجه اي جز برد فکر نمي کند. پرسپوليس در سه دوره گذشته جام ستاره ها هيچگاه موفق به صعود به مرحله نيمه نهايي نشده و اين در حالي است که آبيها دوبار تجربه حضور در اين مرحله را دارند. با اين وجود قرمزها در بازيهاي اين دوره با يک تيم کامل و آماده راهي مسابقات شده اند و به همين دليل يکي از مدعيان جدي قهرماني به حساب مي ايند. رضا جباري، سهراب انتظاري، مهدي تارتار، حسن خان محمدي، حسين عبدي و رضا ناصري از جمله بازيکنان تيم پرسپوليس هستند که با مربيگري محمود خوراکچي در بازيها شرکت کرده‌اند. در طرف مقابل در ترکيب ثابت استقلال معمولا محمد رضا مهدوي، رضا حسن زاده، علي موسوي، بهروز پروشخواه و هاشم حيدري به ميدان مي روند.

مسابقه استقلال و پرسپوليس ساعت 23 فردا شب در زمين چمن مجموعه فرهنگي ورزشي سبز ولنجک برگزار خواهد شد و اين در حالي است که عادل فردوسي پور و هم تيمي هايش در تيم پاراگ از ساعت 22 با تيم پدر خوب روبرو خواهند شد. گفتني است قضاوت بازي فردا شب استقلال و پرسپوليس بر عهده سعيد مظفري‌زاده خواهد بود.
نظر شما