شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
طرح ترافیک و زوج وفرد تغییر نمی‌کند/
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه پلیس را برای لیالی قدر اعلام کرد.
به گزارش شهر، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اینکه در هر سه شب قدر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساعت 21:30 تا سحر در آماده‌باش کامل هستند، گفت: هماهنگی‌های لازم با مساجد و تکایا انجام شده و رایزنی‌های لازم در این خصوص به ویژه در مساجد و تکایایی که با مراجعه زیاد شهروندان مواجه بوده، صورت گرفته است که بر این اساس هر گونه توقف در اطراف مساجد و تکایا ممنوع است.

از سوی دیگر پلیس تلاش خواهد کرد تا اجازه تردد در اطراف این اماکن را به جز مساجدی که به دلیل حجم انبوه جمعیت، مردم مجبور می‌شوند در پیاده‌روها و معابر مستقر شوند، به خودروها بدهد.
 
وی با اشاره به اینکه پلیس راهور تهران هیچ گونه محدودیت ترافیکی اعمال نخواهد کرد افزود: در عین حال در معابر عریض برابر تمهیدات اندیشیده شده، پلیس اجازه داده است که نسبت به پارک مورب خودروها اقدام شود. همچنین پلیس با توقف‌های دوبله در مقابل مساجد و حسینیه‌ها نیز به جهت روانسازی ترافیک برخورد می‌کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین در خصوص ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام لیالی قدر، گفت: هیچ تغیری در ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در این روزها صورت نمی‌گیرد و این طرح‌ها کماکان در ساعات قبلی اجرا خواهد شد.

سرهنگ جهانی، رییس اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران نیز در این خصوص با اشاره به حضور پررنگ پلیس راهور در شب‌های قدر از افطار تا سحر گفت: از همشهریان انتظار می‌رود ضمن توجه به دستورات پلیس، با ماموران همکاری لازم را داشته باشند.

رییس اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به تاریکی هوا و تردد عابرین در معابر با توجه کامل به جلو، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی در عین حال از عابران پیاده نیز خواست جهت عبور از عرض معابر، به جهت رسیدن به مساجد و حسینیه‌ها بیش از پیش دقت کرده و از گذرگاه‌های عابر پیاده، پل‌های هوایی و یا زیرگذرهای ویژه استفاده کنند و از ورود ناگهانی به معبر بپرهیزند و حتما از مناطقی عبور کنند که روشنایی کافی داشته و حضور آنها برای رانندگان عبوری قابل رویت باشد.
نظر شما