يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۸۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران خبر داد:
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت : بازار جنت که تاکنون به صورت موقت و در چادر برقرار بود و فعالیت می کرد هم اکنون در حال احداث به صورت دائمی است و تا دو ماه دیگر غرفه داران فعالیت خود را در بازار دائمی ادامه خواهند داد.

به گزارش شهر مهندس رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: زنان سرپرست خانوار در غرفه های حدودا 6 متری در این محوطه مشغول به فعالیت بوده و آثار هنری و تولیدی خود را به فروش می گذارند و در حال حاضر در زمین مجاور بازار کنونی و موقت جنت، بازار دائمی در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه مدیریت و نگهداری بازار با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل است، افزود: بازارهای حکیمیه، جنت و خاوران توسط ساماندهی مشاغل مدیریت و اداره شده و بهره برداری از آن به عهده ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران همچنین خاطرنشان ساخت: غرفه هایی که در بازار دائمی جدید دراختیار زنان سرپرست خانوار و غرفه دارن قرار می گیرد همانند غرفه های بازار خاوران و حکمیه است و مساحتی حدود 6 و 7 متری دارد.

قدیمی افزود: مسولیت و نحوه واگذاری غرفه ها به عهده ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است و ساماندهی صنایع و مشاغل نقشی در واگذاری آن ندارد.


منبع: روابط عمومی شهرداری تهران

نظر شما