يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۶۶۰۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
افتتاح باشگاه تابستانی نوجوانان " ترنج " در منطقه 22
به مناسبت عید سعید فطرباشگاه تابستانی "ترنج" ویژه نوجوانان 13 تا 15 سال در غرب پایتخت افتتاح می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، در مراسم افتتاحیه این باشگاه که روز یک شنبه 20 مرداد در بوستان باغ نو دهکده المپیک با حضور بیش از 150 تن از اعضای دختر و پسر و والدین آنان برگزار می شود ، پرچم مخصوص "ترنج" همراه با پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در می آید و دوره تابستانی باشگاه ترنج رسما کلید می خورد.
این گزارش می افزاید : سخنرانی توجیهی رییس فرهنگسرای تهران و مدیر فرهنگی هنری منطقه 22 ، نصب نشان ویژه ترنج به سینه اعضاء و برگزاری نشست آموزشی ویژه برای نوجوانان عضو و والدین آنان از جمله برنامه های آیین افتتاحیه باشگاه ترنج است.

بر اساس این گزارش باشگاه ترنج ( تربیت نیروی نوجوان ) باشگاهی اجتماعی و فرهنگی ، ویژه نوجوانان 13 تا 15 ساله شهر تهران است که با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاسیس گردیده و در قالب فعالیت های داوطلبانه سازماندهی می شود.

رویکرد برنامه های این باشگاه، تربیتی ، آموزشی و تفریحی برای تامین بهینه برنامه های فراغتی برای نوجوانان و اهداف کلان آن تعالی سبک زندگی و تمرین مهارت های زندگی اجتماعی است.

گفتنی است با افتتاح باشگاه ترنج فرهنگسرای تهران ، از این پس 150 عضو دختر و پسر این باشگاه به صورت دو گروه مجزا ، به صورت هفتگی برنامه های متنوعی در قالب کارگاه های آموزشی ، اردوهای تفریحی و فرهنگی و فعالیت های زیست محیطی اجراخواهند کرد و یک اردوی خانوادگی نیز در ایام دوره تابستانی باشگاه ترنج برگزار می شود.

آیین گشایش باشگاه تابستانی ترنج روز یک شنبه 20 مراداد ساعت 10 صبح با حضور نوجوانان عضو و هم چنین والدین آنان به عنوان عضو افتخاری ، در فضای باز فرهنگسرای تهران ، به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب ، سه راه دهکده المپیک ، پشت دبیرستان پسرانه اندیشه ، خیابان ساحل ، بوستان باغ نو ، برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره 44143780تماس بگیرند.
نظر شما