يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۴
کد خبر: ۶۶۱۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
شهردار منطقه خبر داد؛
شهردار منطقه 7 از تملک چهار سرای محله جدید در این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام به منظور خدمات رسانی بهتر انجام شده است زیرا حضور در این سراهای محله، توانسته شهروندان را با مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی، بیش از پیش آشنا کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر رمضان میرعباسی افزود: دو سرای محله در ناحیه یک، یک سرا در ناحیه دو و یک سرا در ناحیه پنج واقع شده اند.

وی تصریح کرد: ساختمان سه سرای محله های شارق الف، شارق ب و خواجه نصیرحقوقی در این محلات واقع بود اما برای خدمات رسانی بیشتر به شهروند ساختمانهای نوسازی خریداری و به آنجا منتقل شده اند.

دکتر میرعباسی با اشاره به اینکه محله ارامنه الف سرای محله  نداشت خاطرنشان کرد: این محله نیز دارای سرای محله شد. همچنین برای محله امجدیه (خاقانی) نیز ساختمانی در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک تملک می شود.

دکتر میرعباسی در ادامه به برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی متنوع برای شهروندان منطقه در ایام تابستان در سراهای محلات 19 گانه اشاره کرد و افزود: اداره آموزش های شهروندی منطقه در راستای توسعه آموزش های همگانی و تلاش در جهت اصلاح رفتارهای اجتماعی با ارائه آموزش ها و الگوهای مناسب اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در ایام تابستان می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و با توجه به اهمیت برنامه ریزی و گذراندن هرچه بهتر اوقات فراغت دانش آموزان و مشارکت هرچه بیشتر آنها در فعالیتهای جمعی و گروهی ، کلاس ها و برنامه های متنوعی از قبیل  مدیریت مساله و تصمیم گیری شهروندی، آشنایی با پرورش گل و گیاه ، حقوق و مسئولیتهای شهروندی ، مسافرت و گردشگری و غیره در خانه های علم و زندگی برگزار می شود.

 گفتنی است؛ سرای محله شارق الف  در خیابان صباغچی، بوستان جوان و سرای محله شارق ب  نیز درخیابان مدنی- خیابان محمودی-  خیابان حوری- خیابان خواجه نصیر-خیابان  نامجو- خیابان  حسینی- کوچه تقوای شیرازی و همچنین سرای محله ارامنه الف نیز در خیابان سبلان شمالی – خیابان مطلب نژاد واقع شده اند.

نظر شما