يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۶۶۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
به مناسبت گرامیداشت روز پزشک انجام می شود؛
رئیس اداره سلامت منطقه 7 برنامه های شهرداری منطقه 7 به مناسبت روز پزشک را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه7، بیژن عموئیان با اعلام این مطلب افزود: اول شهريور ماه مصادف با سالروز ولادت حكيم ابوعلي سينا ، روز پزشك نامگذاري شده که به منظور گراميداشت اين روز اقداماتی در سطح منطقه 7  انجام می شود.

وی افزود:  اهداي شاخه گل و كارت تبريك به پزشكان بيمارستانها، كلينيك ها و مطبها با امضاي شهردار منطقه 7، برگزاري مراسم تقدير و تشكر از پزشكان فعال كانون پزشكان، برگزاري برنامه ويزيت و مشاوره پزشکی رايگان در سراهاي محله در روز چهارشنبه سی ام مرداد ماه  از ساعت 9 صبح  تا  12 ظهر از جمله اقدامات ویژه این روز است.

رئیس اداره سلامت منطقه اعلام کرد: در هریک از سراهای محله منطقه يك گروه پنج نفره متشكل از يك پزشك متخصص، دو  پزشك عمومي، يك كارشناس تغذيه و يك كارشناس روانشناسي مستقر هستند و به شهروندان منطقه خدمات ارائه می کنند.

عموئیان با بیان اینکه به منظور افزايش آگاهي و شناخت شهروندان درباره وضعیت سلامت خود در تابستان، ويزيت به صورت رايگان در تمامي خانه‌هاي سلامت محلات انجام مي‌شود، تاکید کرد: ويزيت شهروندان كه از هفته پيش در محلات آغاز شده تا اول شهريور ماه 92 دارد. آنها مي‌توانند با حضور در خانه‌هاي سلامت واقع در محلات از وضعیت قند خون، فشار خون و بيماري‌هاي خاص و... مطلع شوند.

 

نظر شما