يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران در دوازدهمین نشست کانون ادبی زمستان، میزبان « رسول یونان » ، « شهرام شکوهی » و « امیر ارجینی» می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در این نشست که با حضور «بهروز یاسمی» کارشناس مجری و اعضای کانون ادبی زمستان برگزار می شود، ترانه های ارائه شده در این نشست توسط « امیر ارجینی » و اشعار  برگزیده توسط «رسول یونان» نقد می شود و میهمان ویژه این مراسم « شهرام شکوهی » خواننده، آهنگساز و نوازنده خواهد بود .


«امیر ارجینی» شاعر و ترانه سرای برجسته و از غزل سرایان معاصر است. ترانه معروف «سنگ صبور» با صدای محسن چاووشی از سروده های این ترانه سراست. تاکنون دو کتاب شعر از ارجینی با نام‌های «رفیق خوب روزها» و «الفبای دنیا» به چاپ رسیده‌ است. 


عموم علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند از ساعت 18 تا 20 روز سه شنبه 29مردادماه به مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران واقع در میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید برادران مظفر، شماره 28 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88891141  تماس بگیرند.

نظر شما