يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۳
به همت باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری
نمایش و نقد فیلم « یک پیامبر » (Un prophète) ساخته « ژاک اودیار» در سیزدهمین نشست کانون سینمایی پایتخت باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران، برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی مرکز  مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری، این فیلم یک درام جنایی و محصول سال ۲۰۰۹ کشور فرانسه است. کارگردانی این فیلم بر عهده "ژاک اودیار" بوده‌ است و طاهر رحیم و نیلس آرستراپ از بازیگران آن هستند.
"یک پیامبر" جوایز متعددی را در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ میلادی برنده شده ‌است. این فیلم فرانسوی کاندید دریافت نخل طلای جشنواره کن در سال 2009 و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین فیلم خارجی زبان را در همان سال داشت.
نمایش و نقد فیلم « یک پیامبر » ساعت 18 روز چهارشنبه 30 مرداد با حضور منتقدین سینما، «محمدرضا مقدسیان»، « محمدرضا لطفی » و « سید سعید هاشم زاده » در مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران واقع در میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید برادران مظفر،  پلاک 28 برگزار می شود. علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به این مرکز مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88891141 تماس حاصل نمایید.
کانون سینمایی پایتخت از سوی باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری با حضور گروهی از منتقدان و نویسندگان سینمایی فعال در مطبوعات ایران و همراهی گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های مرتبط با سینما و هنرهای نمایشی با هدف معرفی و تحلیل آثار کوتاه و بلند برتر سینمای ایران و جهان فعالیت  می کند.

نظر شما