يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
همزمان با روز پزشک آغاز می شود؛
اولین بیمارستان ستاد مدیریت بحران شهر تهران که مدتی است بعنوان اولین درمانگاه منطقه22، به ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان می پردازد، در دوره ای 2 ماهه به ارائه ویزیت رایگان پزشکی برای شهروندان محدوده شمال غرب پایتخت خواهد پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « این برنامه گسترده، همزمان با اول شهریور ماه و روز پزشک، به همت اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه آغاز می شود و تا 30 مهر ماه ادامه خواهد داشت.»

وی افزود: « سلامت يكي از مهمترين شاخصه هاي توسعه پايدار شهري است. و جلب مشارکت و پر رنگ شدن نقش پزشکان در حوزه هاي اجتماعي مي تواند شیوه ای اصولي و بنيادي در ارتقـاي سلامت جامعه و شهروندان باشد. از این رو با تدارک دیدن چنین برنامه ای سعی شده است با بهره گيري از پتانسيل و توانايي اين قشر ، سطح سلامت و كيفيت زندگي افراد در جامعه و محله فراهم شود. »

به گفته مهندس مرادی، درمانگاه منطقه 22 از اول شهریور ماه تا 30 مهرماه  به ترتیب در روز های زوج از ساعت  9 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 16 تا 19 بعد از ظهر به کنترل فشار و قد و وزن مراجعه کنندگان خواهد پرداخت و در روزهای فرد نیز از ساعت 9 صبح تا 12ظهر  و از ساعت 16 تا  19 بعد از ظهر به معاینه زنان شامل تست سرطان سینه و رحم توسط ماما و پزشک خانم  اقدام خواهد کرد.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما