يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند خبرداد:
مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند گفت: جشنواره مهر شهروند به مناسبت بازگشایی مدارس از اول شهریور تا 15 مهر ماه به مدت 45 روز در تمامی فروشگاه‌های شهروند برگزار می‌شود.
به گزارش شهر قدرت گودرزی در نشست خبری که به مناسبت جشنواره مهر شهروند (فروش ویژه بازگشایی مدارس) برگزار شد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این جشنواره 25 درصد تخفیف برای عرضه لوازم مورد نیاز مدارس در نظر گفته شده و حداکثر تا 40 درصد نیز برای پوشاک ، اقلام خوارو بار و پروتئینی که در جموع میانگین این تخفیفات حدود 35 درصد خواهد بود.

به گفته مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند در جشنواره مهر شهروندی سه هزار بارکد کالا شامل تخفیف می‌شوند که برگرفته از لوازم‌التحریر، کیف و کفش و غیره است.
مدیرعامل شرکت شهروند به حساسیت این شرکت از سال گذشته به طرح‌ههای نقش بسته بر روی جلد دفاتر، کیف و کوله برای محصلین اشاره کرد واظهار داشت: طی جلساتی با قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری برای جلد دفاتر، کیف و کوله‌ها تصاویر زیبا و ارزشی و هم راستا با
 
فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی شده است و در شهروند عرضه خواهد شد
گودرزی با بیان اینکه سال گذشته نیز در فروشگاه های شهروند ، از عرضه دفاتر و اقلام لوازم التحریر با عکس و طرح هایی مقارن با فرهنگ ایرانی اسلامی جلوگیری کردیم گفت : شرکت شهروند سال گذشته و به دلیل انجام این اقدام ، در میان فروشگاه های زنجیره ای رتبه اول را کسب کرد و مورد تقدیر معاونت اجتماعی وزارت کشورنیز قرار گرفت.

وی ساعت کار فروشگاه های شهروند در ایام برگزاری جشنواره مهر را یکساعت بیشتر از دیگر روزها اعلام کرد و افزود : به غیر از فروشگاه بیهقی که همواره 24 ساعته فعالیت می کند ، فروشگاه بهرود و بهاران نیز در طول برگزاری این جشنواره فعالیت 24 ساعته خواهند داشت.

گودرزی در ادامه به استقبال بسیار قابل توجه شهروندان از جشنواره فروش ویژه ماه رمضان این فروشگاه اشاره کرد و گفت : جشنواره رمضان امسال قریب به 45 درصد نسبت به جشنواره مشابه در سال گذشته افزایش فروش داشته است که تعداد بارکدهای تخفیف خورده ، میزان تخفیف اعمال شده و کیفیت کالا ازدلایل آن است.
گودرزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه مقدار کالا در فروشگاه‌های شهروند وجود دارد، گفت: 64 هزار بارکد کالا در فروشگاه‌های شهروند فعال است که از این تعداد 42 هزار بارکدکالا در فروشگاه‌های شهروند موجود است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه فعالیت پیک‌های موتوری در فروشگاه‌های شهروند اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از طریق اینترنت و یا سامانه تلفنی 4884 نسبت به خرید کالای مورد نظر اقدام و توسط پیک‌های موتوری این کالا به درب منزل آنها ارسال خواهد شد.
مدیرعامل شهروند با اشاره به اینکه هزینه انتقال کالا توسط پیک‌های موتوری کاملا رایگان است،‌ گفت: پیک‌های موتوری با لباس و یونیفورم مشخص شده‌ کالای مورد نظر مشتریان خود را به در منزل می‌برند و این پروسه حدود 2 ساعت بیشتر به طول نمی‌انجامد.
وی با اشاره به اینکه خودروهای وانت‌بار نیز ویژه انتقال وسایل بزرگ مانند یخچال و تلویزیون در نظر گرفته شده است افزود : شهروندان می توانند از طریق پول نقد ، کارت اعتباری و حتی بن شهروند ، مبلغ خرید را پرداخت کنند.
گودرزی در ادامه در پاسخ به خبرنگاری که در مورد فروش زمین تره بار فرمانیه که فروشگاه شهروند نیز در بخشی از آن قرار دارد سوال کرد گفت : شهروند، مستأجر سازمان میادین میوه و تره‌بار است و من هم اطلاعی از فروش این زمین ندارم . وضعیت فعلی میدان تره‌بار و فروشگاه شهروند فرمانیه متناسب با شأن مردم نیست و حداکثر 300 واحد پارکینگ دارد، اما فضای جدیدی برای فروشگاه شهروند که در همین زمین و در مجاورت ساختمان موجود شهروند فعلی است برای توسعه و ایجاد فضا و چیدمان بهتر برای فروشگاه شهروند در نظر گرفته شده است که شرایط استاندارد و مناسبی را برای مردم فراهم خواهد کرد و تعداد پارکینگ‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود : تا احداث و راه اندازی ساختمان جدید ، فروشگاه کنونی شهروند فرمانیه همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
گودرزی همچنین به خبرنگاری که درباره برخی اظهارات در خصوص شراکت شهروند با نهاد نظامی و امنیتی در خرید زمین فرمانیه مطرح شده است، سوال کرد ، گفت : این اخبار صحت ندارد و ما فعالیت خود را به صورت مستقل ادامه خواهیم داد و در حوزه ساخت و ساز سرمایه گذاری نمی کنیم. از فروش زمین فرمانیه و دیگر مسایل مربوط به آن نیز اطلاعی ندارم .
 
وی در مورد سرمایه گذاری شهروند در حیطه هنر و ساخت فیلم دهلیز هم گفت : فیلم دهلیز کاری حمایتی از زنان بی سرپرست و بدسرپرست است و ما نیز کمک اندکی به این فیلم کردیم وگرنه شهروند نقش اسپانسر یا سرمایه گذار ندارد.
عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار نیز مساله دیگری بود که گودرزی در مورد آن گفت : تولیدات این زنان که عمدتا شامل غذای خانگی ، صنایع دستی ، حوله ، کالای خواب و.. است در فروشگاه های بیهقی ، بوستان ، بهرود ، فرمانیه و صادرقیه عرضه می شود.
توسعه طلافروشی شهروند ، عرضه عینک آفتابی با برندهای معروف ، راه اندازی قصابی در فروشگاه های دیگر نیز دیگر مواردی بود که گودرزی به آنها اشاره کرد.
نظر شما