شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند:
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه جلسه اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار تهران، ضمن تاکید بر پرهیز از آزمون و خطا در این انتخاب مهم به عنوان موضوعی ملی، بر اهمیت انتخاب شهردار تهران با توجه به تاثیرگذاری پایتخت بر کل ایران تاکید کردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، عضو كميسيون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: شهر تهران در خدمات رسانی الگوی شهرهای کشور است و انتخاب صحیح شهردار تهران در واقع یاری رساندن به مجموعه مدیریت شهری در کل ایران است چرا که سایر شهرهای کشور نیز خواه ناخواه از تاثیرات آن بهره مند شوند.

شجاعی کیاسری: انتخاب یک شهردار برای سه دوره متوالی قانونی است

سید رمضان شجاعی کیاسری با ابراز امیدواری نسبت به رویکرد تعاملی و نگاه هدایت گر و حمایت گر نسبت به شهردار آینده تهران افزود: دکتر قالیباف به عنوان مدیری اجرایی در اجرای برنامه های خود در تهران عملکرد بسیار مناسب و مطلوبی داشته است.

وی با تاکید بر این که کارنامه‌ای که دکتر قالیباف در 8 سال اخیر به عنوان شهردار تهران از خود بر جای گذاشته کارنامه ای بسیار قابل قبول است، اظهار کرد: توانمندی های ایشان در این خصوص غیر قابل انکار است، ضمن این که پروژه های نیمه تمام زیادی نیز باقی مانده که ایشان باید به اتمام برساند.

نماینده مردم ساری در مجلس در خصوص برخی شبهه ها در خصوص عدم انتخاب یک شهردار برای سه دوره متوالی، تصریح کرد: طبق قانون آقای دکتر قالیباف می تواند مجدداً به عنوان شهردار تهران انتخاب شود و به طور قانونی به کار خود ادامه دهد.

حیدری طیب: شهردار کارآمد و توانمند تهران را نباید از دست داد

از سوی دیگر یک عضو کمیسیون انرزی مجلس نیز گفت: دکتر قالیباف به عنوان شهردار تهران سابقه ای بسیار درخشان از خود بر جای گذاشته و خدمات وی در اجرای پروژه های شهری جای قدردانی دارد.
 
سید سعید حیدری طیب با تاکید بر این که تهران به مدیر کارآمد و توانمندی همچون دکتر قالیباف نیاز دارد، افزود: شورای شهر  تهران نباید چنین مدیر فعالی را از دست دهد چون حضور ایشان هم به نفع شهر و شهروندان و هم به نفع شورای شهر است.

وی با اشاره به این که هر چند ممکن است گزینه های دیگری نیز به عنوان شهردار تهران وجود داشته و مطرح باشند، اظهار کرد: در حال حاضر آزمون و خطا در انتخاب افراد جدید به سمت شهرداری تهران اشتباه محض است.

حیدری طیب با بیان این که با توجه به توانایی و تخصص دکتر قالیباف ادامه کار ایشان به عنوان شهردار و همکاری دولت یازدهم با وی می تواند در بهبود شرایط فعلی پایتخت موثر باشد، تصریح کرد: در این صورت شاهد تحولات بیشتری در تهران خواهیم بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی تهران در 8 سال گذشته خاطرنشان کرد: امید می-رود در دولت یازدهم، حمل و نقل عمومی با تخصیص بودجه لازم به شهرداری ها توسعه یافته و شاهد پیشرفت بیشتر تهران باشیم.
مطالب مرتبط
نظر شما